Een berichtje van mij - Reisverslag uit Middle Wallop, Verenigd Koninkrijk van Anke Boer - WaarBenJij.nu Een berichtje van mij - Reisverslag uit Middle Wallop, Verenigd Koninkrijk van Anke Boer - WaarBenJij.nu

Een berichtje van mij

Door: Anke

Blijf op de hoogte en volg Anke

27 Juli 2011 | Verenigd Koninkrijk, Middle Wallop

Hallo iedereen!

Het is al weer even geleden dat ik wat geschreven heb, ik zal jullie even bijkletsen:
Het gaat goed met me! Ik vermaak me prima en red me super in het circus leven! Elke week verhuizen is hard werken maar ook uitdagend. Ik leer nog steeds nieuwe dingen in het circus; ik doe sinds kort denek hang en draaien aan n nek. Zodra ik de video online heb zal ik het sturen.
Vanavond kom ik op BBC1, hebben ze opnamens gedaan voor een weerprogramma, om half 8 engelse tijd.
Vorige week kreeg ik het bericht dat mijn ex-huisgenoten en vriendinnen Sanne en Els beide zijn omgekomen in Namibie. Dit heeft mij erg geschokt en geraakt. Ben er een paar dagen intens verdrietig om geweest maar langzaam weet ik het een plekje te geven. Ik kon en wilde het gewoon niet geloven. 2 mooie getalenteerde dames met een mooie toekomst nog voor zich....
Zoals de meesten van jullie wel weten mijn zus Amarins zwanger....de tijd gaat snel, al in september verwacht ze de baby. Ik vind het moeilijk dat ik de zwangerschap en ook de eerste maand van har kleine moet missen. Dat zijn de moeilijke kanten van het reizende bestaan. Je ziet veel nieuwe dingen, ontmoet interessante mensen... maar je mist ook het een en ander :( Gelukkig hebben we internet en kan ik via email, skype en sms met iedereen contact hebben.
In nederland ben ik ondertussen verhuisd ;) Ik woonde bij Marijke in de furmerusflat maar ze is verhuisd naar de johan willemfriso straat... en mijn spulletjes zijn mee verhuisd.... dus dat wordt een leuke verrassing als ik thuis kom!

!!!!!!!Sinds een paar dagen is mijn email geblokkeerd... zat een virus in ofzo, er werd via mijn mail allerlei rare mailtjes verstuurd dus hebben ze me geblokkeerd. Ik weet niet of ik het weer geopend krijg dus heb ik maar een nieuw emailadres aangemaakt.
ankedb83@gmail.com iedereen sla dit op en stuur mij dan een mail. Ik ben ook mijn adressen kwijt, dus als je wilt dat ik je emailadres heb stuur mij dan een mail op mn nieuwe email adres!!!!!!Vind ik ook wel leuk om van jullie allemaal te horen!

Liefs en Dikke knuffel voor iedereen!

Anke

  • 27 Juli 2011 - 18:47

    A En A:

    Hey Ank, We hebben via andere wegen al contact gehad maar nu ook es hierop...:) Gaat goed, met de kleine ook! Amarins draagt onze kleine mooi en voelt haar prima. Hele fijne trip en succes met je nieuwe acts!

    Liefs Kus

  • 09 Januari 2012 - 12:17

    Bonne En Hilly:

    Hoi Anke,
    Waar zit je op dit moment.?
    Hier in Oman is het erg leuk, maar we zijn er nog maar 3 weken. Binnenkort trekken we in een door ons uitgezocht appartement.
    Kusjes Bonne en Hilly

  • 09 April 2012 - 04:46

    Bonne En Hilly:

    Ben benieuwd wanneer we weer een leuk verhaaltje van jou krijgen.
    Ons kan je nog steeds volgen op:
    bhstienstra.waarbenjij.nu
    Kusjes uit Oman

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 419
Totaal aantal bezoekers 54475

Voorgaande reizen:

26 December 2012 - 20 Mei 2013

India 2013: Steentje bijdragen met mijn talent!

25 Maart 2011 - 01 November 2011

The United Kingdom

15 Februari 2010 - 21 Juli 2010

Israel

21 December 2009 - 19 Februari 2010

Albanie

05 Mei 2008 - 10 September 2008

italie 2008

17 Mei 2009 - 30 November -0001

Italie; avontuur 2

Landen bezocht: