Fijne paasdagen! - Reisverslag uit Saint Neots, Verenigd Koninkrijk van Anke Boer - WaarBenJij.nu Fijne paasdagen! - Reisverslag uit Saint Neots, Verenigd Koninkrijk van Anke Boer - WaarBenJij.nu

Fijne paasdagen!

Door: Anke

Blijf op de hoogte en volg Anke

24 April 2011 | Verenigd Koninkrijk, Saint Neots

Fijne paasdagen allemaal! Hier is pasen wel een feest met zoveel lekkere cadburry eitjes :) Hmmmm in alle soorten en maten, met vullingen :)
Het weer is hier heerlijk, net als bij jullie zo te horen, maar dat werkt niet zo positief voor onze shows. Er komen niet zoveel mensen naar de show op het moment.... dat is wel een beetje jammer. Maar we doen gewoon 2 shows per dag en verhuizen elke dinsdag. Op het moment zijn we in st neots in cambridgeshire en volgende week zjin we in daventry in northhamptonshire.

Hoe gaat het met iedereen? lekker aan het genieten van het weer? Wat doen jullie met de paasdagen?

ik heb nu ook een engels nummer; +447581112725. Voor sms kan gewoon op mijn NL-nummer!

Dikke kus en groetjes Anke

• 24 April 2011 - 19:37

Rixt En Mannen:

we hebben heerlijk gegeten met a&a en met.....chocoladefontein!!!!!
    morgen varen het is hier zomer!
    lekker die beroemde eitjes doet me denken aan papa!!
    succes en liefs
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 02 Mei 2011 - 12:19

A&A&..:

Hey zusje,

Lekker die eitjes, ik heb er dit jaar niet zo veel gehad. Tot nu toe heb ik gelukkig niet zo veel last van eetbuien, en helemaal geen zin in chocola gek he?
    Hopelijk krijgen jullie snel wat meer bezoekers. Ga je nog naar de streken van Pride en Prejudice? Ben benieuwd!

Liefs x.