UK 2012 - Reisverslag uit Middle Wallop, Verenigd Koninkrijk van Anke Boer - WaarBenJij.nu UK 2012 - Reisverslag uit Middle Wallop, Verenigd Koninkrijk van Anke Boer - WaarBenJij.nu

UK 2012

Blijf op de hoogte en volg Anke

02 Augustus 2012 | Verenigd Koninkrijk, Middle Wallop

Hallo Allemaal,
Sorry ben niet meer zo actief met mn verslagen.... Dus maar weer even een update. Ik reis nog steeds met Circus Ginnett (www.circusginnett.com) rond in Engeland. Mijn vriend is de baas en ik help hem met het runnen. Ik boek de plaatsen waar we naar toe gaan, doe het papier werk en de publiciteit.
We verhuizen elke week met het circus. Elke zondag avond rijden we naar de volgende plek, dan bouwen we de tent op op maandag en hebben shows van Woensdag tot en met Zondags.
Dit is de link met de video van mijn nieuwe act:
Zoals de meesten van jullie wel weten gaat de relatie hier een beetje met ups en downs en heb ik nog geen idee hoe de toekomst er uit zal zien. Ik ben super blij dat ik zoveel lieve vrienden en familie om me heen heb waar ik goed contact mee heb. Vooral nu ik mijn nieuwe smart phone heb ben ik lekker actief op whatsapp!! Mijn engelse nummer is 00447581112725
Ik kom sowieso begin November naar NL en dan zien we wel weer :)

Liefs en kus aan iedereen!!!!

L=

• 02 Augustus 2012 - 22:42

Hoi Anke,:

Wij zijn op dit moment in Nederland en daarom zullen wij elkaar mislopen.
    We houden contact,
    Kusjes Bonne en Hilly