Albanie- Happy New Year!!!! - Reisverslag uit Tirana, Albanië van Anke Boer - WaarBenJij.nu Albanie- Happy New Year!!!! - Reisverslag uit Tirana, Albanië van Anke Boer - WaarBenJij.nu

Albanie- Happy New Year!!!!

Door: Anke

Blijf op de hoogte en volg Anke

11 Januari 2010 | Albanië, Tirana

Hallo Allemaal!!

Allereerst voor iedereen vanuit Albanie ; Gelukkig nieuwjaar! Ik hoop dat 2010 voor iedereen goed is begonnen!

Ik ben voor 2 maanden in Albanie, Tirana om te werken als assistent van een illusionist. Kijk op www.kennethillusions.com om onze show te zien. (gallerij en dan movies, staan 6 filmpjes met mij).

De stad Tirana is niet geweldig en in het begin voelde ik me hier niet echt goed. Maar nu heb ik vriendschap gesloten met een groep kenianen en ik heb een eigen kamer in het hotel. Al met al is het een leuke ervaring en voel ik me nu goed hier!!!!

Mijn albaanse nummer is: +35685306062
ook ben ik gewoon te bereiken op mijn nederlandse nummer!

Dikke Kus en knuffel Anke

• 11 Januari 2010 - 18:44

Annemiek:

He!!!

Goed om te horen dat je het nu wat leuker vind daar!!Ga zo even je filmpjes bekijken hoor!!
    Nou geniet van deze periode en als je terug bent doen we weer een gezellige borrel met Es!!

Liefs Annemiek

• 11 Januari 2010 - 19:03

Titia:

ik ben blij dat het nu goed gaat.
    ik ga nu gelijk het filmpje bekijken.
    succes, je kunt alweer aftellen!
    liefs, mama

• 11 Januari 2010 - 21:10

Sanne:

Hey Anke,

Gelukkig nieuwjaar! Fijn dat je het nu beter naar je zin hebt. Ik heb je filmjes niet gevonden. Er stonden alleen drie oude op...
    Maar succes met die grote tijger die ik heb gezien...brrrr
    Tot snel en groetjes van kenneth

• 12 Januari 2010 - 08:26

Rixt:

ik ga zo eerst even op de website kijken!!
    kus

• 12 Januari 2010 - 18:53

Esther:

He Skattie,

Ben blij dat je het al wat leuker vind.. Maar vind t nog beter als je weer terug bent!

Dikke tút

• 12 Januari 2010 - 22:18

Ingrid Steopker:

nou daar komt ie: laat je niet in twee stukjes zagen.... hahaha hoeveel heb je dat al niet gehoord? he vrouw ik wens je heel veel plezier daar in albanie....mij lijkt de armoede daar vreselijk moeilijk...maar misschien valt het wel mee.
    dikke tut vanuit koud schaatsend sneek.