Sun... here I come! :) - Reisverslag uit Tel Aviv, Israel van Anke Boer - WaarBenJij.nu Sun... here I come! :) - Reisverslag uit Tel Aviv, Israel van Anke Boer - WaarBenJij.nu

Sun... here I come! :)

Door: Anke

Blijf op de hoogte en volg Anke

11 Februari 2010 | Israel, Tel Aviv

Hallo Allemaal!!

Zoals de meesten van jullie weten was albanie niet fantastisch bevallen.Het werk was leuk maar het land... De armoede, de viezigheid, invloed van het communisme....
Een maand was echt lang genoeg, maar toch was het weer een hele ervaring! We werken ook met Afrikanen, hoe vrolijk die mensen zijn ondanks hun armoede en hoe grijs en verbitterd de Albanzen zijn. Je werd er niet echt vrolijk van!

Nu nieuws waar ik wel vrolijk van word... een volgende reis!!! Zondag vertrek ik naar Israel...Sun.... here i come!!! heb er zin in. Ik weet dat het land niet het meest voor de hand liggende land is en waar soms wel wat onrust is, maar maak jullie niet druk. Doe ik ook niet :) Ik vertrouw de mensen waar ik mee werk, en anders laat ik het jullie wel weten.
Ik zie er naar uit het land te zien. We gaan touren, Tel aviv, Haifa, jerusalem en nog wat steden.
het is niet heel hard werken dus we hebben genoeg vrije tijd om dingen te bekijken en te genieten van de zon!!! het werk wat ik doe is weer hetzelfde als in Albanie. Kijk op www.kennethillusions.com. Ik ben dus de assistente van een illusionist. En nee.....!!!! Ik vertel jullie de geheimen niet hahaha, blijf maar raden!

Vanuit Israel is bellen en sms-en heel erg duur dus verwacht niet te veel van mij. Ik heb een nieuw klein laptopje die ik handig mee op reis kan nemen. Dus ik wil iedereen vragen mij vooral te mailen aan te melden op skype (anke-toesjie) of msn (toesjie@hotmail.com). Ik vind het altijd leuk om ailtjes te krijgen o te weten wat jullie aan het doen zijn!!!!!

Liefs en dikke kus

Anke

  • 11 Februari 2010 - 13:43

    Bonne En Hilly:

    Een hele prettige reis en wij volgen natuurlijk jouw weblog,
    Kusjes Bonne en Hilly

  • 13 Februari 2010 - 01:52

    Lieneke:

    Succes op je volgende avontuur! Wat spannend zeg. Geniet van de heerlijke zon daar. Kus

  • 17 Februari 2010 - 13:27

    Andres:

    Ja meid, echt super. Israel, ondergewaardeerd land. Hoe is ie nu daar in Haifa. Ben heel erg benieuwd!!?? Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Israel, Tel Aviv

Anke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 385
Totaal aantal bezoekers 54647

Voorgaande reizen:

26 December 2012 - 20 Mei 2013

India 2013: Steentje bijdragen met mijn talent!

25 Maart 2011 - 01 November 2011

The United Kingdom

15 Februari 2010 - 21 Juli 2010

Israel

21 December 2009 - 19 Februari 2010

Albanie

05 Mei 2008 - 10 September 2008

italie 2008

17 Mei 2009 - 30 November -0001

Italie; avontuur 2

Landen bezocht: