Italiaanse zon en chaos! - Reisverslag uit Rome, Italië van Anke Boer - WaarBenJij.nu Italiaanse zon en chaos! - Reisverslag uit Rome, Italië van Anke Boer - WaarBenJij.nu

Italiaanse zon en chaos!

Door: Anke

Blijf op de hoogte en volg Anke

08 Mei 2008 | Italië, Rome

hallo allemaal!!!!
Wat kan een mens wat beleven in 4 dagen, tjonge jonge, weet niet waar ik moet beginnen. Zal met mn reis beginnen: 30 uren!!!!!1 Moet ik nog meer zeggen???? hahahaha Het was erg lang maar ik vond t niet heel erg,want heb er leuke mensen ontmoet! Maar het vervelendste was bij de grens van Zwitserland. 2,5 uur bij de douane gestaan, tassen open, ondervragingen en dat midden in de nacht! Bij de grens van Italie honde bij de bagage! Maar wat ook k*t was is dat ik door alles dus de aansluitende bus van Milaan naar Venetie mistte... Kreeg een treinkaartje, maar dat is zo shit want dan moet je dus met je bagage lopen. Ik kon niet worden opgehaald dus moest ik nog overstappen en een bus zoeken hahaha zie je het alvoor je; een koffer met een meisje! Maar veel mannen hier die je wel even willen helpen haha!
Welkom hier was ook niet super... allemaal Italianen en ik moest maar wat raden wat te doen. Ze dachten dat ik voor fitness kwam maar dat wil ik niet. Dus mocht ik met de dansers mee trainen.

Er is hier een groep met 8 dansers, profs en heel goed. We oefenen cinderella,michael jackson en Lion King... allemaal zo mooi en goed. Net echt als in scheveningen maar dan op het strand! Lekker eten en mooi weer hier!het klikte al snel maar tis wel moeilijk als de communicatie stroef gaat.
Ze maken hier dagen van 8 tot 0.00 of later!

Maar goed ik zeg ze.... omdat ik vanavond vertrek.... Naar een andere camping. Hier waren al dansers genoeg (niet goede communicatie gehad met NL) en op een andere camping hadden ze nog iemand nodig... dat word ik dan. Ze waren heel lief, ze wilde me graag houden maar dat kon niet. Misschien kom ik nog terug hier maar misschien ook niet.
Ik ga nu naar een camping 70km verder...welke kant op weet ik nog niet hahaha. Zie t wel.. hoop dat t leuk is!


Goed, het verhaal is alweer erg lang en ik zal jullie niet verder vervelen haha, jullie hebben t vast druk, haha!
Zodra ik weer op internet ben zal ik jullie vertellen hoe ik me op de andere camping vermaak!

Hoe gaat het bij jullie? Jullie kunnen geloof ik ook van t zonnetje genieten...

Arrivederci,

Anke


  • 08 Mei 2008 - 17:04

    Essie:


    He skattie,

    Wat een pech weer! Hoop dat t allemaal goed komt, heb je wel verdiend! Dikke tut van ons en één extra van Alianna

  • 08 Mei 2008 - 19:06

    Caro:

    Lieve Anke,
    oh, ik heb zoooo lang niets laten horen!!!Wat erg van me!!!! Ik heb het zo ontzettend druk hier, niet normaal...
    Ik wist helemaal niet, dat je nu in Italie zit. Het klinkt allemaal heel erg leuk.
    Ik vertrek morgen ook voor vijf dagen daar heen, maar wat dichter bij Switzerland (Lago Maggiore).
    Misschien kom ik je een keer bezoeken!!!
    Heel veel liefs en kusje,
    Caro

  • 08 Mei 2008 - 19:57

    Jafna:

    oi, hadden ze niet op je gerekend nee? kwalijke zaak... hoop idd dat de volgende camping wel tof is!! succes meisje, en ja, t weer hier is heerlijk!!!!!!
    xxxxxxx

  • 08 Mei 2008 - 19:57

    Tamara:

    Haha jee wat een gedonder zeg...pfff
    Maar hopelijk komt het nu goed.. vooral blijven lachen.. ;-)

  • 08 Mei 2008 - 20:18

    Mirjam (&Etienne):

    Hey! Wat een gedoe inderdaad! Hopelijk is het op de andere camping ook erg leuk en kunnen ze een beetje Engels spreken. Over die douane had ik je al gewaarschuwd haha, dat heb je inderdaad met zo'n bus...Hmm...
    Veel succes en laat snel weer wat van je horen!
    Kus

  • 09 Mei 2008 - 06:31

    Rixt:

    Zo heel wat mee gemaakt al!!
    Ik stuur je sms maar ontvang je die wel??
    Veel plezier, het zonnetje is vast zo mooi daar als hier bij ons.
    liefs rixt en de rest

  • 09 Mei 2008 - 07:09

    Peter:

    Ha nicht! ;-)

    Zo beleef je weer heel wat haha. Komt vast goed daar in de buurt.

    Weer is hier idd nice, zonnig en aardig warm!

  • 09 Mei 2008 - 10:40

    Amarins:

    Hey lief zusje,

    Laat je ff snel weten waar je terecht bent gekomen?
    We zijn errug benieuwd!
    Succes,
    Liefs xx.

  • 09 Mei 2008 - 11:39

    Reitze:

    Nou, een heel gedoe. Maar ja, Italianen he... Ik hoop dat je een leuke plek krijgt om te werken. Veel plezier en geniet, net als ons van stralend zomerweer.
    Hou je in de gaten!
    ;-)

    groetjes.

  • 09 Mei 2008 - 19:22

    Marijke:

    jaja, heb ik net mijn vakantie geboekt, kan ik weer 70 km verderop!! haha...

    geniet van het mooie weer, doe ik hier ook!

    xx

  • 12 Mei 2008 - 13:34

    Bart:

    hey!
    jou reis naar italie is dus ook niet helemaal vlekkeloos gegaan? IK dacht dat ik de enige zou zijn met mn verloren ticket.:p
    hoe is het daarzo? kwamen ze je helemaal niet meer ophalen in venetie? wat n rare mensjes ook daar..
    naja ik vond het super je te hebben ontmoet bij de luxemburgse grens;)
    see you
    kus

  • 20 Mei 2008 - 22:39

    Eefje:

    Hai,
    he hoe gaat het nu?
    Gaat alles goed daar?
    Ik had je nog een smsje gestuurd.
    Nou hoop dat het goed gaat.
    Dikke kus

  • 25 Mei 2008 - 09:33

    Hilly :

    Arivedetcie,
    Jij hebt al heel wat meegemaakt zeg, maar echt een pluimpje voor de organisatie, die werekn denk ik een beetje bij elkaar langs.
    Ik ben heel benieuwd waar je nu terechtkomt.
    Het is een lekker touristisch gebied en lekker warm, dus met dansen erbij wordt het denk ik nog afzien, maar het lijkt me ook heel gezellig.
    We horen nog van je.

    6 juni zal ik met jouw moeder even winkelen en waar het heen gaat weten we nog niet.

    Kusjes Bonne en Hilly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rome

Anke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 54489

Voorgaande reizen:

26 December 2012 - 20 Mei 2013

India 2013: Steentje bijdragen met mijn talent!

25 Maart 2011 - 01 November 2011

The United Kingdom

15 Februari 2010 - 21 Juli 2010

Israel

21 December 2009 - 19 Februari 2010

Albanie

05 Mei 2008 - 10 September 2008

italie 2008

17 Mei 2009 - 30 November -0001

Italie; avontuur 2

Landen bezocht: