Bella Italia! - Reisverslag uit Rome, Italië van Anke Boer - WaarBenJij.nu Bella Italia! - Reisverslag uit Rome, Italië van Anke Boer - WaarBenJij.nu

Bella Italia!

Door: Anke

Blijf op de hoogte en volg Anke

25 Mei 2008 | Italië, Rome

Hallo hallo...Jeetje ik weet niet eens waar ik moet beginnen. De tijd gaat hier snel maar toch voelt het alsof ik hier al maanden zit haha. In de korte tijd dat ik hier zit teveel meegemaakt... zal alles in korte lijnen vertellen! Maar t aller belangrijkste om te weten: Ik heb het hier super leuk!!

Ik kwam dus midden in de nacht aan op camping Dei Fioro, 40km boven Venetie. 4 sterren camping, niet zo groot maar mooi en aan t strand!Ik kwam hier op de camping in een appartement met Daniela (DL)en isabella(roemenie). Mooi appartement en heel gezellig. Werk was nog wat onduidelijk want de dansers komen pas in juni, tot die tijdmoet ik me vermaken. Heb ik eerst wat moeilijk over gedaan totdat ik er achter kwam dat ik animatie juist heel erg leuk vind. Vond het werk heel erg leuk. Elke ochtend lessen geven (aerobic, stretching en aquagym) en in de middag toernooien organiseren en uitvoeren. heel leuk contact met de mensen en vooral kinderen. hoor mijn naam hier constant en overal, als een soort superster, hahha! Heel erg leuk, dus vind ik het niet erg. Sinds afgelopen week is er een danser bij gekomen en dans ik af en toe met haar in de middag. 2 juni komt de cgoreograaf en beginnen we met de grote musicals (Aida, Klokkenluider van de Notre dam, Aladin en Moulin rouge).

De Chief hier was stefan, een super leuke vent maar die is nu vertrokken, om te gaan trouwen. Wel heb ik via hem contact om eventueel in de winter in mexico of op de bahama's te kunnen werken. Maar goed, geen chief dus meer..... dus kwam de baas van het personeel bij ons. Hij is nu hier om ons te helpen en....... Hij heeft mij gevraagd om 2nd chief te worden!!!!! PROMOTIE! Erg leuk, betekent wel dat ik minder ga dansen, maar ook dat ik meer verantwoordelijkheid heb, en meer inkomen. Ik heb het geaccepteerd omdat ik denk dat het ook een leuke en goede ervaring is wat ook goed op mijn CV staat. En matteo (de baas) kan ook werk voor mij regelen in de dominicaanse republiek!!1 :) ik heb altijd gedanst en nu neem ik deze kans aan om ook andere dingen te doen. Ik vind animatie leuk en organiseren ook!

Ik ben ondertussen verhuisd naar een huis vlak buiten de camping (grijze/happy house). vrijstaand dus daar kan ik echt pauze hebben.Lekker zonnen, alhoewel we veel regen en bewoling hebben gehad, maar dat was niet zo erg want de eerste week hier ben ik zo verbrand tijdens de ochtendlessen!!)
Ik woon daar nu samen met Daniela en Beppe (IT).Matteo heeft een bbq voor ons gekocht en hebben we gister heerlijk gegeten. Ik eet hier sowieso erg lekker. elke ochtend,middag en avond in het restaurant! Maar het huis is super groot en relaxt!En voor wie naast het huis wil komen camperen: Welkom!
Gister zijn weopstap geweest in Verona (1,5 uur met de auto) was pas om 7 uur thuis. Maar t was een hele ervaring. Allemaal homo's en travestieten hahaha. Echt tooooo much gewoon haha, heb me wek vermaakt. Gelukkig heb ik vandaag de ochtend vrij (elke zondag tot 3 uur).
En toen ik thuis aankwam hing er een roos voor mij aan de deur met de afzender B.B. Geen idee hahahaha. Ach ja die Italianen... over aandacht zeker niet te klagen!


Goed dat was het zo'n beetje in grote lijnen... zal jullie niet lastig vallen met verhalen over de organisatie hier... hahaha elke dag nieuwe problemen! Mensen die worden ontslagen of ontslag nemen hahaha echt een gedoe. Ik werk dus voor Art en show, heel groot in Italie, en ook heel strikt en proffessioneel!
ik ga nu eerst een lekkere Italiaanse koffie drinken en daarna moet ik weer aan de slag. Nu als 2nd chief weet ik nooit wat me te wachten staat... maar heb wel zin om straks te beginnen met repeteren! Ik maak nu ook meer kans op een grotere rol in de musical. Want dansers doen als tijd de dansen, hoofdrollen is veel acteren. maar ik ga ook nog wel dansen!


Dikke kus voor iedereen! Sorry als ik niet iedereen steeds terug sms... maar hoop dat deze mail alles goed maakt! Ik heb nu ook een italiaans nummer... maar dat weet ik nu ff niet!haha.
Ik heb hier trouwens de afgelopen 2 weken alleen maar Duits gesproken en dat gaat heel erg goed. nu ga ik beginnen met Italiaans. Want gister zijn bijna alle gasten (was 95% duitser, want die hadden vakantie)vertrokken. Komende weken hebben we het rustiger en zullen er meer Italianen zijn.Er komen hier trouwens allemaal van die gasten die elk jaar komen, al 20 jaar ofzo haha vreselijk. maar in de zomer kmt er ook meer ander publiek. We gaan ook veel naar de camping hier dicht bij mediteranio, werken we mee samen en daar zit een bar bij! En Mir, de Camping Ca savio is echt maar 2 min met de fiets van hier! Dus super gezellig dat jullie komen met mn verjaardag!

Groetjes allemaal en ik hoop van jullie te horen. Alhoewel ik geen idee heb wanneer ik weer op internet ga! Maar vind jullie berichtjes wel leuk...(had net 104 emails hahahahaha, ook veel troep gelukkig!)

Kus kus Anke

  • 25 Mei 2008 - 12:59

    Mirjam:

    Jaaaa, heb er ook heel erg veel zin in!!!!!!!!!

  • 25 Mei 2008 - 13:02

    Rixt&Jeroen Bas&Henk:

    Hi,

    Leuk om even te lezen wat je doet enz!
    Het klink allemaal erg leuk.
    En...promotie is nooit weg,

    Wij komen niet die kant op want wij gaan met onze boot!
    Maar wie weet komt mama.
    Werkse en tot horens, liefs ons

  • 25 Mei 2008 - 20:52

    Jafna:

    je hebt t voor elkaar meisje!!! super voor je! ben heel blij voor jou, dit heb je wel verdiend!!! succes!! dikke x

  • 25 Mei 2008 - 21:03

    Lieneke:

    Hee! Dat klinkt echt super!!! Ik ben blij voor je. En wat een leuke plannen voor de toekomst in de Cariben alweer, echt leuk. Geniet ervan en moge het zonnetje maar vaak schijnen daar! Liefs

  • 27 Mei 2008 - 11:53

    Amarins:

    Hey zusje,

    Ben blij dat je je vermaakt!
    Geniet er van, ik hoop dat we nog kunnen komen...
    Liefs
    Amarins

  • 29 Mei 2008 - 12:06

    Titia:

    `Hier is het nu slecht weer; hopenlijk hebben julie het nu wat beter.ik heb op 21 juli een vlucht geboekt, en blijf een weekje! Succes met alles, het klinkt wel goed allemaal. liefs, mama

  • 17 Juni 2008 - 20:45

    Hilly:

    Het was erg gezellig met Titia in Groningen, het was schitterend weer dus heerlijk een terrasje gepikt.
    TURKS GEGETEN en alleen een paar teenslippers voor 2 euro gekocht en i.v.m. busstaking moesten we vanaf IKEA (waar we de auto hadden geparkeerd) lopen naar het centrum.
    Wat je vertelt over die Duitse invasie komt me bekend voor want vorig jaar om deze tijd bzaten we aan het Lago Maggiore en daar kwamen na de Duitse vakantie ook de Italianen, maar die kun ook luidruchtig zijn hoor, want ze klitten
    allemaal bijelkaar

    Tot schrijfs kusjes Bonne en Hilly

  • 29 Juni 2008 - 00:32

    Andres:

    Ey lief schoonzusje!! Dacht laat ik hierop ook even een berichtje achterlaten.. Zoals ik al eerder heb gemaild/smst je bent goed bezig meid! Werkse en misschien tot snel!! Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rome

Anke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 353
Totaal aantal bezoekers 54623

Voorgaande reizen:

26 December 2012 - 20 Mei 2013

India 2013: Steentje bijdragen met mijn talent!

25 Maart 2011 - 01 November 2011

The United Kingdom

15 Februari 2010 - 21 Juli 2010

Israel

21 December 2009 - 19 Februari 2010

Albanie

05 Mei 2008 - 10 September 2008

italie 2008

17 Mei 2009 - 30 November -0001

Italie; avontuur 2

Landen bezocht: