Ciao tutti! - Reisverslag uit Rome, Italië van Anke Boer - WaarBenJij.nu Ciao tutti! - Reisverslag uit Rome, Italië van Anke Boer - WaarBenJij.nu

Ciao tutti!

Door: Anke

Blijf op de hoogte en volg Anke

11 Juli 2008 | Italië, Rome

Ciiiiiaaaaoooooo!!!

long time no.....uuuhhmm mail! hahah, Ja sorry, compleet mijn schuld, dit is de 2de keer dat ik op internet ga hier. de tijd vliegt gewoon. Maar vanaf nu ga ik vaker, want heb net 257 mails bekeken.... not again please. Vanaf nu maak ik weer tijd voor jullie allemaal!

Opnieuw weet ik niet waar ik moet beginnen. Ik maak hier zoveel mee op 1 dag, en de tijd gaat snel. 's ochtends om 8'45 beginnen tot 12. Pause tot 3, maar dan meestal slapen of snel snel naar t strand. Dan van 3 tot 6 werken, eten en omkleden en dan weer van 8 tot 11 werken.
Op het moment zit ik veel in het kantoor want het meisje van het kantoor (isabella) is weggegaan.
We hebben de premiere van Aida gehad, ik ben Aida, een heel nieuwe maar leuke ervaring. Nu gaan we beginnen met Aladin, waarin ik Jasmine ben. Weinig dansen dat vind ik wel jammer, maar de hoofdrol is ook wel leuk! we hebben een nieuwe chief gekregen en ik assisteer hem. Hij is erg leuk en we hebben veel lol. Binnen de rest van het team loopt het niet altijd gemakkelijk, maar ieder doet zn eigen ding. Ook in de pause.o vermaak ik mezelf ook wel in de pause en avonden ;)

We gaan vaak 's avonds nog wat drinken ergens... tenminste als we niet repeteren. Want repetities duren vaak to 2 uur in de nacht. Als ik om 2 uur ga slapen is dat vroeg. We zijn allemaal moe tijdens de dag maar leven op in de avond. We hebben veel veranderingen in de teams gehad. Mensen komen en gaan. Ik zit nog steeds samen met Daniela op de kamer. We wonen nu dus in casa grigja, wel fijn buiten de camping, grote tuin maar t probleem is maar 1 badkamer voor 6 personen... hoop dat er een oplossing komt, nu douche ik vaak op de camping.

Ik heb zonallergie... beetje jammer, heb nu al mn 3de creme en mag er niet mee in de zon. Zit op mn borst (boven mn borsten). Het is hier meestal rond de 30 graden, maar heel vochtig in de lucht, dus een beetje viezig voel je je de hele dag... Vooral 's avonds is het heel erg vochtig.... Het is steeds heel lang heel warm en dan 1 dag stortregen met enorm harde onweer...is wel lekker verfrissend. met de muggen gaat het nu wat beter...nu zitten mn benen vol littekens. Wordt nog steeds gestoken maar minder....spray ook meer autan en andere creme.

Ik zit dus vlakbij ca savio, van daar vertrekt de boot naar venezie, dat duurt 30 min. Vlakbij maar ik heb niit tijd om te gaan! hahahaha

Hoe gaat het met jullie allemaal?? Vanaf nu ga ik mn mail vaker checken dus stuur me mails... vind ik leuk! Ik probeer ook vakar te sms-en ... maar moet steeds mn sim kaart wisselen. Sorry als ik speciale dagen ben vergeten (sorry oma...ik bel snel!) ik denk aan jullie allemaal!

Wat een chaotisch mail haha, weet niet meer wat ik gezegd heb en wat ik aan het vertellen ben. Ben ondertussen ook aan het werk. Maar goed, dat hoort misschien ook wel een beetje bij mij.
Had ik al gezegd dat ik al de hele dag italiaans kan praten... nog niet zonder fouten natuurlijk maar ik kan mezelf duidelijk maken. Joepie!! Daar tegenover staat dat ik mn Frans ff helemaal kwijt ben hahaha. Maar goed. mooie italiaanse mannen die geen engels kunnen helpen een hoop om de taal goed te leren ;)

Dikke kus en knuffel! Wie nog in de buurt komt; camping dei Fiori!!!

ANKE


  • 11 Juli 2008 - 15:06

    Tamara:

    Hey nichie....vooral blijven genieten van hetgeen je leuk vind.. ;-)
    xx Tamara

  • 11 Juli 2008 - 18:35

    Barbara:

    Ciao Anke,
    wat klinkt het goed allemaal, fijn! Succes met de crème-pjes en sprays. Arrivederci, Barbara

  • 11 Juli 2008 - 19:17

    Mirjam:

    16/8 Ik heb er zin in!!!
    Kus Mir

  • 14 Juli 2008 - 09:58

    Nathalie:

    Klinkt helemaal super!

  • 15 Juli 2008 - 19:00

    Mama:

    leuk verhaal maar de foto's van vorig jaar van de cruise met stefan erop passen er wat minder bij! geeft niet.
    Tot maandag. ik zal nog wat spul hier kopen tegen zonne-allergie. Moet ik nog meer meenemen? We bellen nog wel.

  • 16 Juli 2008 - 05:22

    Amarins:

    Hey zusje,

    Eindelijk weer een berichtje uit Italie! Leuk om wat van je te horen! Lekker dat je het zo druk hebt, ik heb het helemaal niet druk hahaha!
    Tot snel,
    Liefs Amarins

  • 16 Juli 2008 - 19:33

    Ellis:

    hee Anke, goed om weer over je te lezen!! ik blijf het volgen.
    jammer dat we elkaar niet nog even gezien hebben voor jouw vertrek. ik kreeg geen gehoor. DEET is een goede muggenverdrijver.
    ciao, Ellis.

  • 28 Juli 2008 - 15:31

    Annemiek:

    Heee

    Wel tijd voor wat nieuwe foto's hoor!!!
    Hier alles goed woensdag 20 weken echo!! Spannend!!

    Kus Annemiek

  • 31 Juli 2008 - 11:50

    Joey:

    Hee Anke!

    Leuk om te lezen. Acteercarierre dus maar... :D

    Lees bij de reacties dat je mama is geweest!? Hoe was dat? Lekker rustgevend tussen de drukte.

    Maak veel plezier en tot snel!

    Ciao!

  • 01 Augustus 2008 - 10:02

    Chris:

    Hallo Tamara
    Leuk om zoiets te lezen. We gaan dit jaar voor het eerst naar Ca'savio.
    Is het ver lopen om naar de boot naar Venetie te gaan?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rome

Anke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 332
Totaal aantal bezoekers 54612

Voorgaande reizen:

26 December 2012 - 20 Mei 2013

India 2013: Steentje bijdragen met mijn talent!

25 Maart 2011 - 01 November 2011

The United Kingdom

15 Februari 2010 - 21 Juli 2010

Israel

21 December 2009 - 19 Februari 2010

Albanie

05 Mei 2008 - 10 September 2008

italie 2008

17 Mei 2009 - 30 November -0001

Italie; avontuur 2

Landen bezocht: