De tijd vliegt.... - Reisverslag uit Rome, Italië van Anke Boer - WaarBenJij.nu De tijd vliegt.... - Reisverslag uit Rome, Italië van Anke Boer - WaarBenJij.nu

De tijd vliegt....

Door: Anke

Blijf op de hoogte en volg Anke

06 September 2008 | Italië, Rome

'Het beste van de tijd zijn de ogenblikken waarin hij stil staat'

Dat is het probleem hier, de tijd staat niet stil. het vliegt hier voorbij, en om eerlijk te zijn; ik kan niet wachten tot het voorbij is. Iedereen hier is moe van het vele werken, je hebt hier geen tijd voor jezelf of om eens iets leuks te doen. Elke pauze en nacht breng ik door met Manuel of slapen. Dat zijn dan ook de enige vrije momenten.
Ik heb tijd voor mezelf nodig, ik wil een dag lang kunnen slapen en ik heb zin om eens iets leuks te doen (niet alleen in de nacht).

Jullie begrijpen het... de lol is eraf. Het weer is nog steeds mooi en warm maar ik kan er niet van genieten.De camping begint gelukkig leeg te raken maar we moeten nog steeds 10 uren per dag werken. 29 september vlieg ik naar NL.
Gelukkig heb ik hier nu veel lol met Manuel, we zijn nu ongeveer 3 maanden samen en ik geniet er enorm van. het probleem is alleen dat we elkaar alleen maar in de nacht echt zien en dat we beide enorm moe zijn. Niet alleen moe van het vele werken maar ook van de problemen steeds. We hebben hier steeds organisatorische problemen. We hebben ondertussen 4 keer van capo/chief gewisseld en steeds is het niet echt goed. Ze hebben geen ervaring wat het werk soms erg moeilijk maakt. Ook begint het team uit elkaar te vallen, iedereen gaat zijn eigen gang en vanaf nu vertrekker er elke week een paar. Tot ik als aller laatste op 29 sept weg ga.

Sorry dat jullie zo weinig van me gehoord hebben, ik weet ook niet waar de tijd gebleven is. Mijn dag begint om 0.00 uur, tegen die tijd heb ik tijd om na te denken en wat te doen. Maar dan liggen de meesten van jullie al op 1 oor.

Annemiek; Super gefeliciteerd met je dochter. Ik vind de naam heel erg mooi en ik hoop dat alles goed gaat! ik denk aan jullie en ik kom je zo snel mogelijk op zoeken!! Dikke kus!

Ik heb verder niet eens zo veel te vertellen. Ik en Mathias (duitse technicus waarmee ik in een huis woon) zeggen steeds; 'everyday is the same day, different faces with no name' Mensen komen en gaan, vooral voor de kinderen zijn wij vaak een belangrijke factor in hun vakantie. Je bouwt in een korte tijd iets op en dan gaan ze weer, vaak zijn de dan verdrietig en krijgen we cadeaus :)

De pap is op......Tijd voor nieuwe plannen!! Mijn keteltje staat al te pruttelen!


Ik hoop iedereen weer te zien als ik in Nl ben om gezellig te kletsen en tijd door te bregen. (Mirjam, Esther, Marijke, Annemiek,Berber, vrouwen de Boer en aanhang en alle anderen die het leuk vinden om met mij bij te kletsen!)

Dikke Kus eb de groetjes aan iedereen!

Anke

  • 06 September 2008 - 09:47

    Ellis:

    hee Anke, nog even volhouden, hou je taai!
    en dan terug naar herfstige omstandigheden waar warme omarmingen je zullen ontvangen.
    houdoe. ellis.

  • 06 September 2008 - 16:06

    Hilly:

    Fijn weer iets van je te horen.Ik heb sterk het idee dat je het nietr erg vindt om naar huis te gaan. Waar gaat de volgende reis naartoe? Of heb je nog geen plannen.
    Neem je de nieuwe liefde ook mee naar Nederland of was het een vakantieliefde.
    Dikke kus Bonne en Hilly.

  • 06 September 2008 - 18:07

    Nathalie:

    Zoals iedereen waarschijnlijk zult zeggen: even volhouden. Je hebt wel een mooie ervaring opgedaan :) xx Nathalie

  • 07 September 2008 - 01:36

    Lieneke:

    Hey meissie!

    Nog even volhouden en dan kun je weer lekker naar huis. Als je straks terugkijkt kun je er wel weer om lachen, maar nu nog even tanden op elkaar. Een goede ervaring om nooit meer te vergeten, laten we maar zeggen! ;-)

    Vanuit de States een knuffel en kus.

  • 07 September 2008 - 10:33

    Tamara:

    Nog ffies gelukkig dan!! Toi toi toi die laatste weken..
    xx

  • 08 September 2008 - 06:39

    Mirjam:

    Ja, jij wilt terug en ik ook haha. Maar goed, duty calls!
    Tot snel, gaan we wat leuks doen, of kom je weer logeren!
    Kus kus Mir

  • 22 September 2008 - 14:12

    Ink:

    lieve anke,
    tijd vliegt hier ook!!!! alleen heb ik wel tussen neus en lippen tijd om ongegeneerd even op adem te komen met bas... het gaat goed hier. ben heel druk met de dansweek. samen met berber dit weekend weer opgetreden. in een vijfer...hahaha we gaan bijkletsen straks als je thuis bent! wil alles horen en zie leuke bruine koppen! nog een paar nachtjes jou 10 uurse dagje..hou nog even vol je mag straks slapen en dan ben je zo weer de oude! tut en knuf! ink

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rome

Anke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 342
Totaal aantal bezoekers 54493

Voorgaande reizen:

26 December 2012 - 20 Mei 2013

India 2013: Steentje bijdragen met mijn talent!

25 Maart 2011 - 01 November 2011

The United Kingdom

15 Februari 2010 - 21 Juli 2010

Israel

21 December 2009 - 19 Februari 2010

Albanie

05 Mei 2008 - 10 September 2008

italie 2008

17 Mei 2009 - 30 November -0001

Italie; avontuur 2

Landen bezocht: