Finito!!! - Reisverslag uit Rome, Italië van Anke Boer - WaarBenJij.nu Finito!!! - Reisverslag uit Rome, Italië van Anke Boer - WaarBenJij.nu

Finito!!!

Door: Anke

Blijf op de hoogte en volg Anke

25 September 2008 | Italië, Rome

Hallo allemaal.......

De laatste dagen zijn aangebroken en ik doe hier helemaal niks meer hahahaha is dat even heerlijk. Afgelopen dagen in de ochtend 2 uurtjes fitness gegeven (voor 1-3 personen) en verder niks!!!!

Het weer is zonnig en 20 graden dus dat is nog wel te doen. ga een beetje naar de markt, fiets een beetje en in manuels pauze zijn we samen. Ik klets een beetje met iedereen die hier werkt, ik slaap veel en ik hang wat rond in de caravan. Heerlijk zo'n eigen plekje. Vanavond (bij ons begint de avond om 23.00 uur)gaan we uit eten in Jeselo want manuel is morgen jarig.

Bij mn vorige bericht heb ik wat foto's geplaatst en ik zal hier ook nog wat foto's bij doen maar ik heb zo ontzettend veel foto's dat het moeilijk kiezen is. het is van alles door elkaar hahaha!

Ok, maandagmiddag kom ik in Nederland aan en dan hoop ik jullie allemaal weer te zien en te spreken!
Ik hoop dat ik het weer van hier mee kan nemen hahahaha!

Dikke kus Anke

• 25 September 2008 - 19:27

Lien:

Fijne reis terug! Nu nog even genieten van het mooie weer! Kus

• 25 September 2008 - 21:03

Annemiek:

Heeeyy

Veel plezier nog de laatste dagen!! Tot snel!
    Hier gaat alles wel aardig!

Liefs Annemiek

• 26 September 2008 - 07:32

Barbara:

Nog heel even genieten van de goede dingen daar en dan een goede reis hier heen. Tot ziens, Barbara