Miss brown star ;0 - Reisverslag uit Whittlesey, Verenigd Koninkrijk van Anke Boer - WaarBenJij.nu Miss brown star ;0 - Reisverslag uit Whittlesey, Verenigd Koninkrijk van Anke Boer - WaarBenJij.nu

Miss brown star ;0

Door: Anke

Blijf op de hoogte en volg Anke

11 April 2011 | Verenigd Koninkrijk, Whittlesey

nou dat is dus mijn nieuwe bijnaam hier; Miss brown star. Ik maakte een heel dom grapje en dat vertaald naar het engels vonden ze nogal hilarisch hahaha en nu kom ik niet meer van mijn bijnaam af!
Morgen is het weer verhuisdag, elke dinsdagavond. We zitten nu in thorney een dorpje vlakbij peterborough (waar ik ook en dagje ben geweest met lloyd de clown) en morgen gaan we naar whittlesea, vlakbij cambridge.
Verhuizen is leuk en spannens, rijden met je huisje achter de auto naar een nieuwe plek, de hele groep achter elkaar aan.....naar een nieuwe woonplek. klinkt heel erg gipsy maar ik vind het echt heel leuk en afwisselend!
Iedereen kan goed met elkaar opschieten en we leren elkaar beter kennen dus er hangt een gezellige sfeer met veel grappen en engelse humor!

Hoe gaat het mer jullie allemaal? Nieuws, updates????

Greetz,

Miss brown star

  • 12 April 2011 - 08:12

    Esther:

    bruine ster? Hmmm wat voor grapjes vertel je daar?
    Alles verder goed hier, ik heb alleen galstenen en ben daar erg ziek van..
    Met de kids alles goed, en met Chris natuurlijk!
    Ben blij dat je je zo vermaakt!

    xx

  • 12 April 2011 - 10:38

    Annemiek:

    Idd wat voor grapjes??? haha

    Mooi dat je je daar zo goed vermaakt! Hier ook alles heel erg goed!
    Nu lekker aan t genieten van weer een aantal vrije dagen!

    Liefs Annemiek

  • 12 April 2011 - 18:29

    Bonne En Hilly:

    Hee zigeuner!
    Leuk hoor, zo zie je nog iets van Engeland.
    Blijf schrijven en kusjes van ons.
    Bonne en Hilly

  • 12 April 2011 - 19:02

    Titia:

    iedereen , ook ik, is wel benieuwd hoe je aan die bijnaam komt......vertel!
    Fijn dat je het naar je zin hebt, en...kamperen vond je altijd al leuk.
    Geniet van alles...liefs, mama

  • 13 April 2011 - 09:34

    A&A&..:

    Hey zusje,

    Ik hoop dat je snel een andere bijnaam krijgt!
    Super dat het je bevalt, geniet er van! Leuke foto's die je gemaild had.
    En ja nieuws.. ik groei! haha.
    Liefs x.

  • 14 April 2011 - 18:50

    Rixt En Mannen:

    fijn dat je het leuk hebt!
    geniet maar lekker.
    dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 340
Totaal aantal bezoekers 54500

Voorgaande reizen:

26 December 2012 - 20 Mei 2013

India 2013: Steentje bijdragen met mijn talent!

25 Maart 2011 - 01 November 2011

The United Kingdom

15 Februari 2010 - 21 Juli 2010

Israel

21 December 2009 - 19 Februari 2010

Albanie

05 Mei 2008 - 10 September 2008

italie 2008

17 Mei 2009 - 30 November -0001

Italie; avontuur 2

Landen bezocht: