Hoogtepunten (zo'n 6 meter) - Reisverslag uit March, Verenigd Koninkrijk van Anke Boer - WaarBenJij.nu Hoogtepunten (zo'n 6 meter) - Reisverslag uit March, Verenigd Koninkrijk van Anke Boer - WaarBenJij.nu

Hoogtepunten (zo'n 6 meter)

Door: Anke

Blijf op de hoogte en volg Anke

30 Maart 2011 | Verenigd Koninkrijk, March

Finally, Ik heb internet! heb net mn dongel geruild voor 1 die ik wel begrijp. Allereest zal ik zeggen dat het super goed met me gaat en ik me goed voel hier.
het is een minimini circus; een tent voor 300 man pubkliek, we zijn met 4 artiesten, 1werker en 1 die de papieren regelt. Maar super leuk groepje, de grootte maakt ook eigenlijk niet uit, het gaat om geld verdienen en het naar je zin hebben!
Mijn caravan is ook heel mini en schattig, heb het al echt mijn eigen gemaakt. het enige is dat ik een chemisch toilet heb in de douche.... :s Maar tot nu toe gaat ik voor nummertje 2 (doodle) naar het ta nkstation aan de overkant of als we in de grote supermarkt zijn... hoef ik dat tenminse niet zelf te legen :)
De afgelopen 5 dagen hebben we voral geoefend. Het Australische meisje kan heel veel. Waaronder ook hulahoop, en aangezien zij bang was op de carousel ( een motor rijdt rondjes waardoor een hee hoge paal met platform ronddraait waaraan je kan hangen) hebben we besloten dat ik dat zou gaan gtrainen en zij eerst de hulahoop doet. ik had het idee om wel mijn begin te doen en dan een stukje samen te hoopen en dat zij dan doorgaat, maar ze was niet zo enthousiast over dit idee... dus we zullen zien.
Intussen train ik dus voor de carousel. wow zwaar en pijnlijk. ik hang aan de handen of soms 1 en later met mn voet elk in 1 lus om een split te maken. en vandaag durfde ik voor het eerst aan 1 voet op de kop te hangen au au au.... dat is echt pijnlijk! Maar ik heb het vandaag voor het eerst hoog gedaan, en het voelt als een overwinning. Later zal ik nog gaan trainen om aan mn nek te hangen maar dat laten we voor latere zorg!
een andere overwinning was dat ik net voor het eerst links heb gereden.... scary!!! hahaha ze waren allemaal bang maar t ging heel goed, wel ff wennen. Moet wel iemand naast me hebben om te zeggen waar ik naar toe moet. Mn rechter hand ging steeds op zoek naar de versnellingspook waar door ik steeds de deur sloeg hahaha!
Eergister was ik aan het trainen toen ik ineens een steek voelde aan mn elleboog, dus ik kijken, zie ik een bobbeltje onder mijn trui. ik snel mijn trui uit, zat er een hele dikke kruisspin die mij gebeten had... IN MIJN TRUI!!! AAAAAHHHHHHHHHHH....!!!
De sfeer is heel relaxt en de baas voelt niet als een baas. En zijn ouders voelen ook al bijna als familie....Zn moeder had nog allemaal kostuums voor me gekocht. En omdat er, naar mijn mening, vieze vloerbedekking in mijn caravan zat hebben ze me zeil gegeven. Heb ik er zelf helemaal ingelegd. veel beter en makkelijker schoon te houden. Heb lekker mn gaskacheltje aan, lekker warm en gezellig. Gisteravond had ik tortillas gekookt en hebben we samen gegeten en gezeten. Nu ben ik moe en blijf ik lekker in mn eigen plekkie!
Aangezien de baas nog geen tijd had om te denken aan de artistieke punten van de show heb ik dat gedaan en dat vond ie goed. Ik heb de openingbedacht. Waarin we allemaal clown zijn, ook ik. Maar t is heel grappig geworden. En ik he b de hele volgorde van de show bedacht.... Patrick (de baas) vond het wel relaxt dat ik dat had gedaan en hij was het er mee eens.
We stonden vandaag met foto's in de regionalekrant. En waren gister live op de radio en eergister stonden we met foto's op een krantwebsite.
Zo dat waren de eerste updates en hoogtepunten!
Hoe gaat het met jullie?

Big kiss Anke

  • 31 Maart 2011 - 06:25

    Esther:

    Aahhhhh een spin! Gadver..
    Blij dat je het zo naar je zin hebt!

    xx

  • 05 April 2011 - 17:11

    A&A&...:

    Hey zusje,

    Leuk om je verhalen te lezen! Knap hoor dat je dat allemaal durft!

    Hopelijk kunnen we je nog eens in het circus bewonderen!

    Succes en pas goed op jezelf.
    Ik mail je snel een foto.
    Liefs x.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 287
Totaal aantal bezoekers 54626

Voorgaande reizen:

26 December 2012 - 20 Mei 2013

India 2013: Steentje bijdragen met mijn talent!

25 Maart 2011 - 01 November 2011

The United Kingdom

15 Februari 2010 - 21 Juli 2010

Israel

21 December 2009 - 19 Februari 2010

Albanie

05 Mei 2008 - 10 September 2008

italie 2008

17 Mei 2009 - 30 November -0001

Italie; avontuur 2

Landen bezocht: