Ahoy! - Reisverslag uit Harwich, Verenigd Koninkrijk van Anke Boer - WaarBenJij.nu Ahoy! - Reisverslag uit Harwich, Verenigd Koninkrijk van Anke Boer - WaarBenJij.nu

Ahoy!

Door: Anke

Blijf op de hoogte en volg Anke

25 Maart 2011 | Verenigd Koninkrijk, Harwich

As we speak ;) zit ik op de boot van Hoek van Holland naar Engeland (Harwich). Voor wie het nog niet weet; ik ga 7 maanden in Engeland werken bij circus Ginnett, met 2 solo acts. Een oud familie circus waar ik tot nu toe nog niemand ken. Ben dus erg nieuwsgierig, wat staat mij te wachten. Nog maar een paar uurtjes eindeloos over het water staren en ik weet het!!!

De laatste 3 maanden in sneek waren weer fantastisch en ik besef me hoeveel lieve mensen ik om mij heen heb daar. Toch heb ik er weer voor gekozen om weg te gaan.Tuurlijk heb ik overwogen om te blijven (de jaren gaan tellen en klokjes gaan tikken) maar de spanning en het reizen trekken mij nog heel erg! Wie weet hoe lang ik nog aan 1 knie door de lucht kan zweven ;)

We gaan door Zuid-engeland trekken, naar weet ik nog niet waar .....;) Ik ga zo snel mogelijk een dongel kopen zodat ik vanuit mijn eigen trailer (ja ja haha ik word trailertrash ) jullie op de hoogte kan houden! Zal proberen wat vaker te schrijven dan vanuit Israel (dat zal niet moeilijk zijn). Maar de meeste mensen horen van mij door sms-mail en FACEBOOK! (lang leve het social network)

Ik laat jullie snel weten hoe mijn eerste indrukken zijn!! En ik beloof jullie dat jullie de eersten zullen zijn die de verlovingsdatum van mij en prins Harry weten ;)

Greetz Anke

• 25 Maart 2011 - 20:17

Amarins En Andres:

vanuit holysloot -vind dat maar es op de kaart zonder te googlen-heel veel plezier en suc6 daar. Hopelijk heb je een goeie reis gehad! Tot snel op de mail, msn, sms e.d.

Liefs van ons(drietjes)

• 26 Maart 2011 - 00:44

Dani:

Hey nichie!
    Engeland is leuk! Vermaak me hier nog elke dag!
    Ben benieuwd waar je allemaal naartoe gaat reizen.. En ik zorg ervoor dat we af en toe af spreken! It's been too long.. Zelfs toen we allebei in NL waren!
    Ik snap overigens de twijfel.. Thuisblijven of kiezen voor t onbekende.. T eerste kan de rest van je leven nog! Geniet ervan zolang je kunt en geniet van alles wat je doet!
    Tot snel lief nichie!
    Kusssssss! Xxx