Hallo! - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Anke Boer - WaarBenJij.nu Hallo! - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Anke Boer - WaarBenJij.nu

Hallo!

Door: Anke

Blijf op de hoogte en volg Anke

28 September 2005 | Portugal, Lissabon

Hallo iedereen!

Over 2 nachtjes is het zover... Naar Portugal! Via deze site kunnen we een contact houden, ik zal er af en toe mijn verhaal op doen en jullie kunnen ook reageren (maar niet doen ipv mailtjes hoor want anders krijg ik helemaal geen mail meer hihi). Dusss iedereen tot over 3 maanden en jullie heel vee plezier in NL!!!
KUS Anke
P.S kijk op http://spaces.msn.com/members/ankedance/PersonalSpace.aspx?owner=1 voor meer foto's en verhaaltjes!

  • 28 September 2005 - 10:32

    Jennefer:

    Hey Anke,

    Bij deze wens ik je alvast heel veel plezier in Portugal, geniet er van en ik ben benieuwd naar de verhalen en foto's!!

  • 28 September 2005 - 10:38

    Mirit:

    Lieve Anke,

    Ik wens je een toptijd daar!!! Als je net zo'n leuke tijd krijgt als ik daar had, dan komt het helemaal goed!!!! Volg de lessen van Mark Graeff (klassiek, en hij is Belg) en Jose Grave (modern repertoire) en doe ze veel liefs!Laat ze n poepie ruiken daar en geniet van het land! Oh ja...en geef Monique een hele hele dikke knuffel en beijo (kus)
    Hele dikke knuffel Mirit

    (cool nu kunnen we bij elkaar op de site kijken!!)

  • 28 September 2005 - 10:41

    Sanne:

    He anke, leuke site deze heb ik ook!! Geniet van Lissabon, veel plezier en ik ben benieuwd naar je verhalen!!!
    Dikke kus Sanne

  • 28 September 2005 - 20:12

    Mirjam:

    Vriendinnetje, ik ga je missen..

  • 28 September 2005 - 21:00

    Edwin:

    Hoi Anke,

    Ik wens je veel plezier in Portugal.

    Groetjes Edwin

  • 28 September 2005 - 22:39

    Vinnievibes:

    dag Anke,
    enorm veel plezier daar en een veilige reis gewenst. Dikke Kus van Vinnie.

  • 29 September 2005 - 08:07

    Durk:

    Hey lieve schat! Veel plezier in Portugal en als je terug bent dan kletsen we ff bij!

    Dikke kus

  • 30 September 2005 - 13:49

    Rixt En Amarins:

    He lief zusje,

    Ben je veilig aangekomen in Lisboa? We hopen dat je een goede reis hebt gehad en dat het nu super mooi weer is! Laat ons snel weten hoe je het daar hebt...
    Liefs,
    Rixt en Amarins

  • 30 September 2005 - 13:52

    Rixt En Amarins:

    He lief zusje,

    Ben je veilig aangekomen in Lisboa? We hopen dat je een goede reis hebt gehad en dat het nu super mooi weer is! Laat ons snel weten hoe je het daar hebt...
    Liefs,
    Rixt en Amarins

  • 30 September 2005 - 17:11

    Angélique:

    Hoop dat je mijn smsje nog hebt gehad!! We hebben snel contact. HAVE FUN!!

  • 30 September 2005 - 21:32

    Marijke:

    He meid! goede reis gehad? hoe is het daar? Ben echt benieuwd! laat snel wat horen! dikke kus!!

  • 01 Oktober 2005 - 12:55

    GJ:

    He dame!

    Heel veel plezier daar! En succes natuurlijk ook! Volgen kunnen we je goed genoeg (Space en deze site; dat heb je weer goed voor elkaar), dus zal vast het een en ander mee krijgen van de gebeurtenissen ;). De rest horen we wel als je weer op NLse grond bent.

    Groeten vanuit Nijmegen!

  • 01 Oktober 2005 - 12:57

    GJ:

    He dame!

    Heel veel plezier daar! En succes natuurlijk ook! Volgen kunnen we je goed genoeg (Space en deze site; dat heb je weer goed voor elkaar), dus zal vast het een en ander mee krijgen van de gebeurtenissen ;). De rest horen we wel als je weer op NLse grond bent.

    Groeten vanuit Nijmegen!

  • 01 Oktober 2005 - 17:09

    Ronia:

    He Anke,

    Als ik nou beloof dat ik regelmatig kijk op deze site, beloof jij dan dat je er regelmatig op schrijft?!

    Liefs, Ronia.

  • 01 Oktober 2005 - 17:58

    Jeroen&rixt En Bas:

    hallo,

    hier een bericht uit Ylst.
    Van mama hoorden we dat je goed bent aangekomen!
    Veel plezier daar!!
    tutsje van us!

  • 03 Oktober 2005 - 08:39

    Jafna:

    he meisje,
    heel veel plezier en succes... is je reis goed gegaan n is je huis een beetje relaxed??
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Lissabon

Anke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 54630

Voorgaande reizen:

26 December 2012 - 20 Mei 2013

India 2013: Steentje bijdragen met mijn talent!

25 Maart 2011 - 01 November 2011

The United Kingdom

15 Februari 2010 - 21 Juli 2010

Israel

21 December 2009 - 19 Februari 2010

Albanie

05 Mei 2008 - 10 September 2008

italie 2008

17 Mei 2009 - 30 November -0001

Italie; avontuur 2

Landen bezocht: