Fantastico - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Anke Boer - WaarBenJij.nu Fantastico - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Anke Boer - WaarBenJij.nu

Fantastico

Door: Anke

Blijf op de hoogte en volg Anke

06 Oktober 2005 | Portugal, Lissabon

Gister hadden we dus een vrije dag want het was hier dag van de Republiek! Een super dag gehad: samen met Per (zweden) Rea-liina (finland) Kim en Monique naar Cascais geweest. Langs de kustlijn gelopen en de meest geweldige dinegn gezien. De oceaan, de rotsen, het blauwe water, mooie huizen, palmbomen en dat alles onder een stralend blauwe hemel... Echt vakantie gevoel. Nu weer op school waar we nog een beetje aan het onderzoeken zijn welke lessen we gaan volgen. Het hoogste niveau kunnen we zeker aan maar of dat ook altijd de leukste zijn moeten we nog ontdekken. Kim is nu ff lekker brood aan halen zodat we zo lekker kunnen lunchen.. Dus vanaf hier een Dikke kus voor iedereen!!!
beijinhos (kus)

Mirjam:

ik ben al jaloers...haha

• 06 Oktober 2005 - 12:19

Amarins:

Super dat je een vrije dag had! En nog beter dat je ervan genoten hebt... Het mooie weer, daar ben ik jaloers op! Veel plezier en succes met het kiezen van je vakken! Wij zijn het weekend weg, dus tot volgende week,
    Bisous,
    Amarins

• 06 Oktober 2005 - 16:45

Andres:

Jeetje, dat klinkt echt goed!! Ben wel jaloers hoor. hahah ben niet de enige...Mooie weer, lekker de dingen kunnen doen wat je echt leuk vind! heel veel plezier!!! Ga ook een leuk weekend tegemoed?? verassing van amarins en rixt, ben benieuwd... X Andres

• 06 Oktober 2005 - 18:59

Rixt En Bas En Jeroen:

Hallo,

leuk allemaal dus!! wij gaan het weekend ook lekker weg! je hoort het veel plezier, maar we zijn wel een beetje jaloers hoor!
    dikke kus van ons

• 06 Oktober 2005 - 22:00

Joey:

Hee! Leuk te horen dat je het gaaf is daar! Heb je al Malibu/Cassis gedronken? Heel veel plezier en veel liefs,... Joey

• 07 Oktober 2005 - 14:44

Ruben:

Jeetje, jaloezie is blijkbaar 'in' hier..
    Ik heb geen geld, Darlin', anders zou ik echt komen! puszi