Over de helft en bezoek! - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Anke Boer - WaarBenJij.nu Over de helft en bezoek! - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Anke Boer - WaarBenJij.nu

Over de helft en bezoek!

Door: Anke

Blijf op de hoogte en volg Anke

14 November 2005 | Portugal, Lissabon

Hallo iedereen!
Weer ff een berichtje van mij... Alweer een tijdje geleden dus veel verhalen. Maar ik zal het korthouden. Mijn lieve mama is hier nu voor een weekje. Ik laat haar alle hoogtepunten zien van Lissabon en omgeving. Heel erg leuk maar zo na schooltijd ook wel heel erg vermoeiend. De school is best zwaar, ik doe heel erg mijn best en heb ook wel het gevoel dat ik beter wordt. Meel erg leuk maar mijn lichaam geeft af en toe wel aan dat ik rustig aan moet doen. Het weer is heel erg wisselvallend, regen en zonneschijn. Afgelopen zaterdag zijn we naar Sintra geweest, heel mooi sprookjes paleis op de bergen waar we helemaal naar toe zijn gelopen. Dat bleek een beste klim maar lekker door de natuur. Gister (zondag) ben ik met mama naar cascais en Belem geweest en vandaag hebben we het kasteel in Lissabon bezocht. Zoals jullie het horen hebben we het druk en wil ik mama zoveel mogelijk laten zien in 1 week. Vanavond gaat mama lekker andijvie koken, mmm mijn lievelingsgroente. Morgen laatste avond dat ze er is en gaan we lekker uiteten. Ze merkt wel dat ik veel aandacht van de Portugeze mannen krijg dus vraagt af en toe bezorgd of ik nog wel van plan ben om thuis te komen over eeen paar weken. En natuurlijk kom ik thuis, het is hier heerlijk maar soms verlang ik ook wel naar mijn eigen kamertje in Tilburg. We slapen met zn 3-en op 1 kamer en dat is echt een hele nieuwe ervaring (vooral omdat we alle 3 in onze slaap praten, hahaha). Vanavond lekker ff rust want ik ben echt super moe, misschien krijg ik nog wel een lekkere massage van mama want dat kan ik wel gebruiken ;) FF kijken wat zal ik nog meer vertellen...heb namelijk zoveel gedaan na het laatste berichtje. Iedereen bedankt voor de lieve e-mails en reacties. Tot de volgende keer!!!
Kusssssssssssssss Anke

  • 14 November 2005 - 17:21

    Durk:

    Leuk dat je ma er is! Doe maar ff rustig aan, maar niet vergeten te genieten en lol te hebben! ! ! tot snel!
    Dikke kus

  • 14 November 2005 - 19:12

    Mirjam:

    He!
    Veel plezier nog met je moeder! Ik mail snel weer even oke

  • 15 November 2005 - 10:10

    Rixt En Bas En Jeroen:

    He,
    Vraag maar om die massage, die heb je verdiend!!
    Lekker eten morgen avond!
    tut

  • 16 November 2005 - 09:56

    Amarins:

    He zus,
    Hoe was de andijvie?? Hahaha echt super dat mama er dan is of niet? Heb je nog een massage gehad? Vast wel! Vandaag alweer de laatste dag dat mama er is, volgens mij hebben jullie een super tijd gehad samen! Heb je trouwens ons kaartje nog gehad??
    Succes op school en doe rustig aan he?!
    Liefs,
    Amarins

  • 20 November 2005 - 23:31

    Mirit:

    Hey lieverdje,
    Hoe lang nog? Tijd gaat snel he?! Zorg goed voor jezelf! Kus Mirit

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Lissabon

Anke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 54606

Voorgaande reizen:

26 December 2012 - 20 Mei 2013

India 2013: Steentje bijdragen met mijn talent!

25 Maart 2011 - 01 November 2011

The United Kingdom

15 Februari 2010 - 21 Juli 2010

Israel

21 December 2009 - 19 Februari 2010

Albanie

05 Mei 2008 - 10 September 2008

italie 2008

17 Mei 2009 - 30 November -0001

Italie; avontuur 2

Landen bezocht: