week 2 - Reisverslag uit Dubrovnik, Kroatië van Anke Boer - WaarBenJij.nu week 2 - Reisverslag uit Dubrovnik, Kroatië van Anke Boer - WaarBenJij.nu

week 2

Door: Anke

Blijf op de hoogte en volg Anke

10 Mei 2007 | Kroatië, Dubrovnik

Hallo, ik ben weer in Dubrovnik! Hier ligt internet voor het schip dus lekker makkelijk. Heb alleen maar 15 min want het gaat zo sluiten. Vandaag voor het eerst een hele dag vrij gehad. En jeanet (onze baas) is vandaag vertrokken). De shows gaan redelijk tot nu toe, nog niet fantastisch maar we repeteren hard. Vooral al de moeilijke kostuums en de haastverkledingen zijn het probleem. Soms heb je maar 30 sec om je van het ene in het andere moeilijke kostuum je duwen. En het is al meerdere keren bij ons gebeurd dat dat niet lukt en je niet op het podium bent of te laat of met een half kostuum hahaha. Maar goed dat zal wel snel beter gaan! Het is heel leuk en de mensen vinden het fantastisch!
Vandaag was het 25 graden, lekker o0p het dek liggen zonnen en de stad in geweest! Leuk stadje hier. Morgen naar Kotor (montenegro) en dan de volgende dag naar ploche en dan begint de week op nieuw.
Ik eet heel goed hoor mam; elke ochtend ointbijt buffet met vers fruit, lunch ook buffet met veeeeeeel keus. Elke avond worden we bediend in het restaurant en kunnen we voor al de 5 gangen uit 3 dingen kiezen. Ook altijd weer fruit na, dus heel gezond en geen tijd of honger voor tussendoortjes.
Had deze vrije dag wel echt nodig, de avonden zijn vaak wel laat (alhoewel niet later dan 01.30 want dan moeten we in onze kabine zijn) en de ochtenden altijd weer voor 09.00 uur ontbijten.
Ik slaap op de kamer mer Eveline en dat is heel gezellig, maar met de hele groep gaat het gezellig. Alles is ook nog nieuw nu en we hebben nog veel te zien!
Er werken hel veel mensen op het schip maar we hebben steeds met dezelfde te maken, mensen die hoger staan als wij en de mensen die ons bedienen. De mensen onder in het schip zien we eigenlijk nooit en aar mogen wij ook niet komen.
Wij slapen boven bij de officieren, haha heel leuk al die mannen in uniform. Onze uniformen zijn jammer genoeg heel lelijk. (broek en polo). Alleen voorhet ontvangst in koper hebben we een leuk rokje. Als we niet in ons uniform eten zien we er altijd mooi en opgetut uit (moet). We krijgen wel veel aandacht vande mannen op het schip natuurlijk, we werden gelijk gekeurd en dat was ook te merken. We beginnen langzaam steeds leuker en beter met iedereen om te gaan.
Morgen gaan ik en eveline met 2 jongens van de charter naar het kasteel op de berg, erg leuk. We mogen straks ook af en toe mee op excursie, erg leuk! Want buiten het repeteren en de shows en de bib om hebben we vrij!
Qua mannen is er weinig aan....maar in mei komt er 1 week lang een groep jonge mensen ;) hahah nu zijn het veel oudjes vooral fransen en engelsen maar ook japannaers, usa, belgen.
Ik heb het erg naar mn zin en het plezier moet nog gaan beginnen als straks de shows echt goed staan!!!
Vooral de around the world show op woensdag vind ik leuk, heb ik solo's em het zijn veel verschillende stijlen!
Ik heb helaas geen tijd om jullie allemaal berichtjes terug te mailen want het gaat hier sluiten... jammer. Erg bedankt voor jullie mails en sms-jes!!
Mam en fam laat ff weten per sms wanneer je belt want ik draag mn telefoon hier niet bij me. Op ma, woe en zaterdag heb ik show en op vrijdag doe ik bij 2 nummers van de zanger een improvisatie dansje..... dus op de andere avonden zou je het beste kunnen bellen! (na 8uur)
Ok dat was weer een lang verhaal maar ik heb het erg naar mn zin en het is hier heel mooi vooral met het mooie weer wat we nu hebben!!
Hele dikke kus en knuf Anke

  • 10 Mei 2007 - 17:58

    Yvette:

    Hee anke;
    Leuk dat je weeer iets laat weten.
    En heel fyn dat je het zo naar je zin hebt!
    Maar zit er nog niet veel soeps by met de mannen dan ?
    Ze hebbe jou natuurlijk al lang zien staan. ;)
    We hebben nou al 2 weken ongeveer niet hoeven te dansen.
    Maar dat komt wel weer!

    xx groetjes Yvette!

  • 10 Mei 2007 - 18:51

    LARA:

    hee anke
    zo te horen gaat het wel goed daar !;)
    maar met mij gaat het niet zo best .. k heb een slecht rappOrt :S maarjaa ik mis je echt super erg .. en ik moet de groetjes doen van judith die zag ik bij het zwembad ( volgens mij had ik dat al verteld :P)
    aGjaa Nogveelplezier !

    xjes LARA

  • 11 Mei 2007 - 05:47

    Petronella:

    He Anke,

    Wat leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt. geniet er van.
    Ik zal je blijven volgen..

    X Petronella.

  • 11 Mei 2007 - 08:36

    Mirjam:

    Hey!
    Heel veel plezier vanavond bij het kasteel. Laat je even weten hoe het was? Heerlijk weer heb je daar!Bij ons is het al de hele week aan het regenen/hagelen.... Niet zo heel erg geslaagd dus... Hopelijk krijgen we ook weer snel fatsoenlijk weer! Weet je al iets over Griekenland, of je langs of in de buurt van Lesvos komt? Ik mail je weer eventjes voor donderdag! Kus Mir

  • 11 Mei 2007 - 08:42

    Lisa:

    heey anke;
    LEUK ALLEMAAL zeg wow;
    fijn dat je het naar je zin hebt
    we hebbe deze en vorige week niet hoeve dansen; das wel jammer want ik heb er best wel zin in mja
    nog veel plezier he

    xx lisa

  • 11 Mei 2007 - 08:43

    Lisa:

    over de vakantie nog;; wij gaan 3 juli naar pula

  • 11 Mei 2007 - 10:06

    Lieke:

    Hey anke,
    Leuk om te lezen wat je daar allemaal doet! ik hoop dat je het daar echt heel leuk hebt. nog veel plezier!
    xx liefs , lieke

  • 11 Mei 2007 - 11:12

    Ank:

    Hoi Anke!

    Wat leuk dat je het zo naar je zin hebt!!
    Have fun!

    Dikke kus Ank

  • 11 Mei 2007 - 18:10

    Jeroen&Rixt Bas&Henk:

    Super zus!!
    Veel plezier!
    Dikke tut ut Fryslan

  • 12 Mei 2007 - 10:22

    Nathalie:

    Have fun!

  • 13 Mei 2007 - 06:30

    Mama:

    fijn dat alles goed gaat. Klinkt leuk allemaal.papa en ik bellen je zondag. bedankt voor je moederdagkaart, liefs mama en papa

  • 13 Mei 2007 - 09:33

    Maxime:

    Hee anke;
    Heel fyn dat je het zo naar je zin hebt! Hier gaat het ook goed! alleen ik mis jou;

    xx groetjes Maxime
    PS: niet te wild met de mannen he! ;)

  • 13 Mei 2007 - 22:07

    Tim:

    hye ank,
    en lukt het allemaal daar? zo te zien hbe je het wel onder controle! wel gezellig daar? liefs tim

  • 14 Mei 2007 - 08:27

    A&A:

    Hi zusje,

    Leuk om te lezen wat je allemaal doet, succes met repeteren!

    Liefs

  • 17 Mei 2007 - 19:42

    Jeroen&Rixt Bas&Henk:

    Klink allemaal erg mooi, maar jaloers... Nee!
    Hoop dat je van alles kunt genieten!
    Liefs, ons!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kroatië, Dubrovnik

Anke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 54497

Voorgaande reizen:

26 December 2012 - 20 Mei 2013

India 2013: Steentje bijdragen met mijn talent!

25 Maart 2011 - 01 November 2011

The United Kingdom

15 Februari 2010 - 21 Juli 2010

Israel

21 December 2009 - 19 Februari 2010

Albanie

05 Mei 2008 - 10 September 2008

italie 2008

17 Mei 2009 - 30 November -0001

Italie; avontuur 2

Landen bezocht: