Eerste keer aan land! - Reisverslag uit Dubrovnik, Kroatië van Anke Boer - WaarBenJij.nu Eerste keer aan land! - Reisverslag uit Dubrovnik, Kroatië van Anke Boer - WaarBenJij.nu

Eerste keer aan land!

Door: Anke

Blijf op de hoogte en volg Anke

03 Mei 2007 | Kroatië, Dubrovnik

Hallo Allemaal!!! Eindelijk weer ff aan land.... We zijn zaterdag uit venetie vertrokken en naar Koper gevaren.. daar zal ik de komende maandagen altijd zijn. (koper is slovenie). Daar kwamn de gasten (190) aan boord, wij moesten ze ontvangen en inschrijven in onze mantelpakjes, voelde me echt een stewardess, zo leuk!! ' savonds hebben we 1 openings nummer gedanst. Maandag waren we in pula (kroatie) dinsdagin Zadar, woensdag in Split en korcula (gingen we dus overdag varen, was erg leuk) en vandag zijn we in dubrovnik (alles kroatie). We hebben heel erg druk met repeteren en nog weinig vrije tijd. Geeft nu ook niet want het weer is nog niet fantastisch. Maandag hebben we de eerste show gedaan (broadway) en woensdag hebben we de tweede gedaan (around the world) zaterdag doen we dan de franse show. We moeten elke dag vroeg opstaan voor het ontbijt (later als we niet hoeven te repeteren kunnen we dat gewoon overslaan). Ontbijt is buffet, lunch is ook buffet en in de avond eten we een uur voor d gasten in het restaurant en worden we chique geserveerd. Wij horen bij staff en de crew is een rang onder ons, dat voelt soms wel raar dus doe ik ook heel aardig tegen ze.
Maandagochtends moeten we altijd een sefetydrill doen... das zo grappig. Wij moeten op het podium staan met zn 2-en en alle mensen komen met hun reddingsvesten binnen. Dan is er een stem die gaat het uitleggen en wij moeten het dan stap voor stap tonen. (doe m om je hoogd, band om je rug etc etc) en daarna in het frans hahaha en die tekst was anders en hadden we niet geoefend dus we stond een beetje voor l*l hahahah! Elke week hebben we 1 keer een general drill, om te oefenen voor noodsituaties.
De kamers zijn erg klein, samen op 1 kamer, ik lig onder van het stapelbed. met zn 4en 1 minimini badkamer.
Maar met de groep gaat het heel goed en het is gezellig. We hebben nu nog 2 begeleiders (bazen) maar die gan einde van de week terug naar NL. Dan kunnen we doen en laten wat we willen :P
Nee er zijn wel veel regeltjes over wat we mogen en niet mogen... maar dat is logisch. Maar we hebben wel ons eigen sundeck, helmaal boven op het schip waar alleen crew mag zonnen. Dat gaat allemaal nog komen als we de shows hebben staan en het weer beter is!
Jeetje er is zoveel te vertellen..... maar ik ga voor nu eerst maar s stoppen anders wordt het ook zo saai hahaha.
Ga zo lunchen, moet er wel aan wennen echt 3 keer op een dag te eten maar ik eet wel erg veel fruit! lekker gezond dus!
Hey jullie mogen me altijd sms-en hoor.... zo saai dat mn telefoon niet gebruikt wordt.
Ik ben dus elke donderdag hier en zal dus ook elke donderdagavond op de computer zijn, als je wil msn-en ofzo.
Ok doei doei, zwaai zwaai!!!

Heel veel kussie en huggies! Ank

  • 03 Mei 2007 - 14:38

    Mir:

    Hey, klinkt allemaal fantastisch! Ik mail je snel weer even!
    Kus

  • 03 Mei 2007 - 14:51

    Durk:

    Super dat je het zo naar je zin hebt !, Misschien tot vanavond op msn.

    Kus

  • 03 Mei 2007 - 16:44

    Lieneke:

    Klinkt goed allemaal. Have fun!! Liefs

  • 03 Mei 2007 - 16:53

    Yvette:

    Anke.
    Leuk dat je het goed hebt daar.
    Fyn dat je deze site hebt door gestuurd.

    Kus.

  • 03 Mei 2007 - 17:09

    Peter (Havinga):

    Hey hey!

    Leuk hoor, wel grappig een aantal plaatsen die je noemt ben ik ook wel geweest tijdens verschillende vakanties!

    Hebben daar paar jaar geleden ook 2 wkn gezeild, onder Zadar enzo. Zo mooi, doe je zeker goed! :-D

    Plezier he!

    Liefs Peter

  • 03 Mei 2007 - 18:05

    Lieke:

    Hej Anke,
    zo te horen is het heel leuk daar!
    nog veel plezier
    xx

  • 03 Mei 2007 - 18:47

    Jafna:

    ja... klinkt goed man... beetje jammer dat ik nog hier zit!!! geniet ervan he meis!!! kus

  • 03 Mei 2007 - 20:59

    Mama:

    ik moet je andere berichtje nog openmaken, maar leuk hoor, vooral ook de foto's. liefs, mama

  • 04 Mei 2007 - 07:46

    Nathalie:

    Klinkt echt iets voor jou! Super! Veel plezier!!! :)

    xxx

  • 04 Mei 2007 - 11:23

    Lies En Arie.:

    Hi Ank, leuk om te lezen wat je allemaal mee maakt. Reuze spannend. Wij zijn net een week terug uit Slovenie, jammer dat we je gemist hebben, volgende keer beter. Heel veel plezier en tot horens en of ziens. Liefs, Lies en Arie
    deboerah@planet.nl

  • 04 Mei 2007 - 15:04

    Lara:

    Hallo anke ,
    wij missen je allemaal heel erg en ik hoop dat je ons snel straks een keer komt op zoeken , toen ik met mijn broertje mee was naar het zwemmen zag ik juditch ( onze oude jufrOUww) nog .. ik moest de grOetjes doen aan jou !(L)
    het gaat allemaal goed ook best wel opo school ik heb mijn tussen rapport gehad en ik had 3 onveldoendes :S noujaa ik ga proberen beter me best te doen !

    VEEEL LIEFS EN XXJES LARA

  • 04 Mei 2007 - 16:29

    Lisa:

    Hoii,
    srii dat ik zo laat stuur. komputer kaduuk.

    het klinkt wel kij gaaf.
    owja over croatië wij zoude eigelijk naar Rovinj gaan maja da was vol wij gaan nu naar een ander plekje!! kzeg nog weel waar naartoe maar dat week nog nie..

    Xx Lisa..

  • 05 Mei 2007 - 08:43

    Marijke:

    He meid!
    Blij dat je het zo naar je zin hebt! Goede stap geweest he?
    heb het boek dat ik je had gegeven ook maar gekocht, leest lekker weg!

    Dansen er ook (leuke) jongens mee?
    Zo ja, dan maak ik me geen zorgen, of toch wel...

    xxxx

  • 06 Mei 2007 - 18:58

    Jeroen&Rixt&bas&henk:

    He zussie,
    Leuk verhaal! Probeer van alles maar lekker te genieten!
    Hier alles ok!
    Kus van ons viertjes uit Friesland

  • 06 Mei 2007 - 22:03

    Caro:

    He Snackie :) !
    Ik mis je al en de boot ook. hoop dat ik snel terug kan komen! ben net thuis. het is alles gelukt met vliegtuig en trein...suc6 met alles en groetjes aan de meiden,rob en jeanette!!! snackie-kus

  • 07 Mei 2007 - 10:12

    Andres:

    Yo Anke, Klink echt cool! ! Dubrovnik.. ben ik ook nog geweest in een van mijn vluchten vanuit bosnie. Wat gaaf, bij de staf, eigen zondek, geserveerd worden en uiteindelijk doen en laten wat je zelf wil! ! Anke de Vip! Cool. We zullen je smsn kun je weer wat met je telefoon dingen doen. Heb je al wat foto´s, ben benieuwd! Wij hebben net een relaxed weekend achter de rug zijn naar bevrijdingsfestival in ]zwolle geweest en naar Sauna..was echt goed!

    Anke, heel veel plezier !
    kus Andres & Amarins

  • 07 Mei 2007 - 18:32

    Reitze:

    Toe maar, ons lekker de ogen uitsteken....
    Heb nu net je mailtje gezien, want we waren weekje weg. Vandaar.
    Ik hoop dat je een ontzettend leuke cruise zult beleven. Veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kroatië, Dubrovnik

Anke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 54628

Voorgaande reizen:

26 December 2012 - 20 Mei 2013

India 2013: Steentje bijdragen met mijn talent!

25 Maart 2011 - 01 November 2011

The United Kingdom

15 Februari 2010 - 21 Juli 2010

Israel

21 December 2009 - 19 Februari 2010

Albanie

05 Mei 2008 - 10 September 2008

italie 2008

17 Mei 2009 - 30 November -0001

Italie; avontuur 2

Landen bezocht: