Nog 1 nachtje slapen!! - Reisverslag uit Pula, Kroatië van Anke Boer - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen!! - Reisverslag uit Pula, Kroatië van Anke Boer - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen!!

Door: Anke

Blijf op de hoogte en volg Anke

27 April 2007 | Kroatië, Pula

24 maart belde ik voor informatie over dansen op een cruiseschip, 4 april vertrok ik voor een week naar slovenie om daar optredens te doen en nu, 27 april, is het al de dag voordat ik werkelijk vertrek: 5 a 6 mnd cruisen over de middellandse zee en veel dansen! 2 van mijn passies in 1, geweldig en ik heb er veel zin in. Vooral omdat de laatse weken zo hectisch zijn geweest, mn hele leven moest opgezegd worden (werk, huis, vrienden). en ondertussen al heel veel repeteren voor de cruise. Ik stond met mijn ene been al op het schip en het andere nog in tilburg... en geloof me dat leverde heel wat ongemakkelijke situaties op! Maar na al het geshit en geregel ben ik er dan eindelijk klaar voor en ik heb er zin in!

Morgen vlieg ik om 12uur naar venetie vanaf daar vertrekken we met het schip naar Pula (kroatie). We zijn met een clubje van 5 (4 meiden en 1 jongen) en wij verzorgen 3 avonden en uitgebreide dansshow op het schip. Tussendoor hebben we ook losse dansen en wat andere kleine taken (passagiers ontvangen, 1 uur per dag in de bibliotheek en heel veel socializen).

Al mn spullen staan nu bij mn ouders opgeslagen, en ben dus helemaal weg uit Tilburg. Door alle drukte heb ik helaad geen tijd gehad om afscheid te nemen van iedereen, dat vind ik wel erg jammer. Na de cruise kom ik zeker langs in Tilburg om gezellig bij te kletsen met iedereen!!

Keep in touch allemaal! Ik vind het natuurlijk erg leuk om mail/krabbels te ontvangen (alhoewel ik niet weet hoe vaak ik mijn mail kan checken want we hebben geen internet op het schip, maar zijn wel heel veel aan land waar ik naar internetcafe's kan). Dan zal ik jullie ook op de hoogte houden van mijn avonturen!!!

Heel veel kusjes en knuffels

Anke

  • 27 April 2007 - 16:27

    Lieneke:

    Hee meid, heel erg gefeliciteerd! Ik hoorde het al van Durk geloof ik dat je ging. Supercool voor je! Veel succes en plezier op het cruise schip!
    Liefs

  • 27 April 2007 - 16:32

    Peter (Havinga):

    Hey nichtje!

    Super hoor, zal je in de gaten houden via je site :-D Have fun, maar dat zal wel lukken denk ik zo! :-P

    Liefs Peter

  • 27 April 2007 - 17:00

    MIKE:

    TE chill op zo'n bootje, haast net zo leuk als een vakantie in turkije met MIKE..hahah veel plezier meis..dikke kus

  • 28 April 2007 - 06:51

    Heidi:

    Hey anke,

    Super veel plezeier op de cruise en je gaat het maken dat weet ik zeker :P
    En pas op voor de zon anders wordt je zo bruin hi hi.
    En laat idd af en toe weten hoe het is.

    Kus heidi

  • 28 April 2007 - 12:39

    GJ:

    Succes dame!! En vooral genieten!

  • 28 April 2007 - 13:23

    Esther:

    He lieve AP,
    Heel veel succes op je avontuur!!
    En niet verdrinken he? Als je terug bent gelijk op kraamvisite komen!!!
    ik hou je op de hoogte. Tot nu toe gaat alles goed!
    Dikke tut Es

  • 29 April 2007 - 09:01

    Amarins:

    Hey lief zusje!

    Ik hoop dat je een goede reis hebt gehad gisteren! Was erg gezellig vrijdag, ik ga je wel missen...
    Heel veel succes met je eerste optreden morgen,
    Liefs,
    Amarins

  • 01 Mei 2007 - 14:05

    Mirjam:

    Hoi lieverd!
    Hoe gaat het op de cruise??? En hoe is 't weer daar!??! Kun je er een beetje van genieten, of ben je nog druk met werk bezig? Hou me op de hoogte. Dikke kus Mir

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kroatië, Pula

Anke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 54644

Voorgaande reizen:

26 December 2012 - 20 Mei 2013

India 2013: Steentje bijdragen met mijn talent!

25 Maart 2011 - 01 November 2011

The United Kingdom

15 Februari 2010 - 21 Juli 2010

Israel

21 December 2009 - 19 Februari 2010

Albanie

05 Mei 2008 - 10 September 2008

italie 2008

17 Mei 2009 - 30 November -0001

Italie; avontuur 2

Landen bezocht: