Een nieuw avontuur! - Reisverslag uit Rome, Italië van Anke Boer - WaarBenJij.nu Een nieuw avontuur! - Reisverslag uit Rome, Italië van Anke Boer - WaarBenJij.nu

Een nieuw avontuur!

Door: Anke

Blijf op de hoogte en volg Anke

04 Mei 2008 | Italië, Rome

Na bijna een jaar weer in nederland, friesland, te hebben vertoeft is de tijd voor een nieuw avontuur weer aangebroken!
Door omstandigheden ging de cruise dit jaar niet door maar daarvoor in de plaats heb ik een baan als danseres in Italie gevonden.

4 maanden dansen op een camping (Capalonga), groter podium, meer publiek alleen op 1 plek!
Ik zit in Biblione vlak onder Venetie. Dus wie nog geen vakantiebestemming gevonden heeft... Altijd welkom!!
Alhoewel ik denk ik wel veel moet werken.... Maar heb er echt kei veel zin in! (al een jaar weg uit brabant maar tis toch nog een beetje blijven hangen!)

Deze mail om jullie ff te laten weten dat ik deze site weer zal gebruiken. Vorig jaar kwam er een abrubt einde aan maar dit jaar wil ik toch echt mn contract helemaal uit dansen! Dus dat zal tot ongeveer 15 september zijn!
Als jullie zin hebben of mij gewoon heel erg missen kunnen jullie hier altijd een berichtje achter laten, zou ik in ieder geval wel heel gezellig vinden!
maar wat persoonlijkere mails graag gewoon via mn mail!
Vanavond vertrek ik naar Utrecht waar ik bij Durk blijf slapen en morgen stap ik (helemaal alleen) in de bus naar venetie. Dus mocht iemand zich vervelen, stuur me maar een sms, want ik denk dat ik alle afleiding kan gebruiken... 25 uur alleen in de bus.. al een uitdaging opzich! - Ik blijf gewoon mn NL mobiel nummer gebruiken-

Geniet allemaal van de zomer, het mooie weer gaat hier ook alweer beginnen.. maar natuurlijk nog niet zoals het zonnetje in Italie schijnt! ;)

Dikke kus en Knuffel Anke

• 04 Mei 2008 - 14:03

Jafna:

he zussie,
    heeel veel succes en vooral ontzettend veel pelzier en geluk in dit nieuwe avontuur toegewenst meis. ik hoop dat je heel veel zult leren en heel veel lol zult hebben!!! keep me updated!!!
    xxxxxxxxx

• 04 Mei 2008 - 14:18

Peter H:

Hey!

Goed om te lezen dat je weer in het buitenland aan de slag gaat!

Veel plezier en sterkte in de bus ;-)

Liefs Peter

• 04 Mei 2008 - 15:19

Nathalie:

Goed dat je er weer opuit gaat! Laat je mooie foto's zien?
    xxx

• 04 Mei 2008 - 18:20

Pierke:

Hey meisieee!!!Leuk om te horen dat je weer op pad gaat!Ik kom zelf dit jaar naar Nl om te wonen!!Succes daar en veel dansplezier!!
    Heel veel kusjes van mij!!

• 04 Mei 2008 - 19:46

Lieneke:

Hey meid,
    wat geweldig nieuws!
    Ik hoop dat je het erg naar je zin gaat hebben! Maak er wat moois van!
    Liefs

• 06 Mei 2008 - 08:30

Annemiek:

Veel plezier daar!!
    Geniet ervan!!

Liefs Annemiek

Bedankt voor je kaartje!! heel lief!!

• 07 Mei 2008 - 07:07

Barbara:

Hoi Anke,
    Eindelijk aangekomen? Wat weer een onderneming :). Heel veel plezier de komende tijd! en ben benieuwd naar de verhalen.
    Liefs, Barbara

• 07 Mei 2008 - 08:29

Petronella:

Hey nichie,

Heel veel plezier de komende tijd!

xxx