Tot ziens Arion...... - Reisverslag uit Dubrovnik, Kroatië van Anke Boer - WaarBenJij.nu Tot ziens Arion...... - Reisverslag uit Dubrovnik, Kroatië van Anke Boer - WaarBenJij.nu

Tot ziens Arion......

Door: Anke

Blijf op de hoogte en volg Anke

07 Juni 2007 | Kroatië, Dubrovnik

Ok ik zal dit bericht maar to the point beginnen... Komende zondag zal ik het schip verlaten en terug naar Nederland vliegen! De reden hiervoor is dat het heel slecht gaat met mn vader en ik er op dit moment voor hem en mijn familie moet zijn. Ik wil natuurlijk ook graag bij hem zijn... deze cruise vergaat niet.
Ik ben enorm dankbaar voor de tijd die ik hier heb gehad en zal het nooit vergeten en ik hoop op een dag wanneer het weer mogelijk is terug te keren. Ik heb het hier enorm naar mn zin gehad en probeer ondanks alles deze week ook nog te genieten.
Gister ben ik met stefan op excursie geweest. Met een bootje langs allemaal kleine eilandjes en op 1 eilandje zwemmen en eten. Ik heb daar ook een slang gezien! Op de terug weg kregen we pech hahaha en hebben we een hele tijd op zee gedreven tot we werden opgehaald door een sleep boot. Was weer een hele ervaring haha! Vandaag gaan we repeteren (ik moet iedereen mijn solo's aanleren want misschien moeten ze de show een tijdje met zn vieren doen. Heel misschien komt er zondag al een nieuw meisje die al eerder op het schip is geweest en dus alle dansen kent).
En vanavond gaan we weer uit eten met de safety- officer Luis, hij is een vriend van mij geworden hier. We gaan lekker pizza eten in Dubrovnik.
Morgen gaan Stefan en ik samen een dagje uit... we huren een auto en gaan de kust van montenegro afrijden.... heb er erg veel zin in!
Zaterdag mag ik ook mee op excursie naar Mostar in Bosnie. Lijkt me ook erg mooi. Zondag vlieg ik naar Amsterdam en vanuit daar zal ik met jullie weer een heel ander contact hebben. Vanaf maandag ben ik dus weer makkelijker te bereiken en capabel om af te spreken!
Bedankt voor jullie lieve en steunende berichtjes!
Dikke kus en knuffel Anke

  • 07 Juni 2007 - 09:39

    Lieneke:

    Lieve AP, Ik wens jou en je familie heel veel sterkte. Het lijkt me een goed besluit. En inderdaad, die cruise vergaat niet! Je kunt die ervaring altijd weer oppakken. Ik wens je nog een heel goede week en goede reis terug naar Nederland. Als je zin in een feestje hebt, 5 juli ben je uitgenodigd in Leeuwarden om mijn afscheid/nieuwbegin feestje mee te vieren. Er komen ook wat Dance Explosion meiden, dus misschien wel leuk?! Liefs

  • 07 Juni 2007 - 09:56

    Nathalie:

    Inderdaad een goed besluit! Dan heb je geen spijt dat je er niet bent geweest voor je vader. Sterkte ermee en je weet nu wat je leuk vind dus dat komt helemaal goed :)

    x Nathalie

  • 07 Juni 2007 - 11:20

    Jafna:

    god meisje, wat erg dat dit dan zo moet eindigen... het is toch het beste wat je kunt doen denk ik, geniet nog maar heel erg de laatste dagen, goede reis terug en heel erg veel sterkte als je strax thuis bent... ik neem aan dat je nu weer ff in ijlst gaat blijven? ik hoop snel van je te horen!
    xxx

  • 07 Juni 2007 - 11:41

    Jaimy:

    heel veel sterkte meid, ik hoorde het van Ester de Boer ( vriendin van mij) dat het echt niet zo goed gaat met je vader, als je terug in sneek bent en ikkan iets voor je doen moet je het zeggen. verder wens ik je een engeltje op je schouder toe en nogmaals veel sterkte.ook aan je familie
    jaimy

  • 07 Juni 2007 - 12:04

    Fikri:

    hey schat,

    Veel sterkte met je vader. Er zijn belangrijkere dingen in het leven.....

  • 07 Juni 2007 - 13:33

    Kim:

    Hee lieve Anke,
    Heftig weer allemaal! Ik wens je enorm veel kracht en liefde. En natuurlijk ook je vader en de rest van de betrokkenen. Ik heb met plezier je berichtjes gevolgd, hopelijk met een vervolg.
    Ik twijfel er niet aan dat je een hoop mensen en steun om je heen hebt. En als je een luisterend oor of een slaapplekje in amsterdam zoekt, weet je me te vinden.

    Veel liefs van je lisboa-vriendje

  • 07 Juni 2007 - 16:49

    Yvette:

    Zo Anke,
    heftig allemaal!
    Njaa heel veel sterkte en voor de rest van je familie ook!
    En geniet er nog maar eventjes van daar!

    xx Liefs, Yvette

  • 08 Juni 2007 - 07:14

    Berber:

    Lieve Anke,
    Ik kijk voor het eerst .. wat erg he!
    Maar je gaat nu weer weg en niet om zo'n leuke reden. Als je even ergens anders heen wil je weet me te vinden.
    xxxx

  • 09 Juni 2007 - 11:21

    LARA:

    we moeten met het demo theam Zondag optreden deze zondag . op de markt met het jazzz weekend ,, ;)(L) het word heel erg leuk , en ook een leuke dang !! alleen de muziek is een beetje raar ;)(L) we moeten achter een jOsstii Tosttiee band aan LOpee hahah xx hOUvanJOU zal je nooit vergetee ;)(L)

  • 09 Juni 2007 - 14:19

    Petronell:

    Lieve AP,

    Ik kan me goed voorstellen dat je nu thuis wil zijn. Ik wens je een goede vlucht en heel veel sterkte de komende tijd.
    Liefs

  • 09 Juni 2007 - 16:19

    Leonie:

    Hoi Anke,
    Wat onwijs jammer voor je.
    Ik wil je veel sterkte wensen!!
    Liefs Leonie (van Oostende)

  • 11 Juni 2007 - 15:43

    Lieke:

    Hee Anke,

    Wat jammer dat je terug gaat naar nederland, maar zo te horen vond je het wel erg leuk !
    Veel sterkte met je vader.
    En ik hoop je nog wel weer een keer te zien :)
    Liefs, xx lieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kroatië, Dubrovnik

Anke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 54621

Voorgaande reizen:

26 December 2012 - 20 Mei 2013

India 2013: Steentje bijdragen met mijn talent!

25 Maart 2011 - 01 November 2011

The United Kingdom

15 Februari 2010 - 21 Juli 2010

Israel

21 December 2009 - 19 Februari 2010

Albanie

05 Mei 2008 - 10 September 2008

italie 2008

17 Mei 2009 - 30 November -0001

Italie; avontuur 2

Landen bezocht: