Foto's! - Reisverslag uit Dubrovnik, Kroatië van Anke Boer - WaarBenJij.nu Foto's! - Reisverslag uit Dubrovnik, Kroatië van Anke Boer - WaarBenJij.nu

Foto's!

Door: Anke

Blijf op de hoogte en volg Anke

31 Mei 2007 | Kroatië, Dubrovnik

Hallo allemaal, ik heb een paar foto's geplaatst! Mag hier helaas maar 10 opzetten maar het geeft een elgemeen beeld.Ik heb natuurlijk al honderden foto's gemaakt, als iemand die wil zien moet je maar komen kijken als ik terug ben. Korte uitleg bij de foto's:
*Foto met lifejacket: Elke maandagochtend presenteren wij hoe je het zwemvest om moet doen. Dat noemen we een dril.
*Foto in gele kostuum: Dat is het dansteam in het kostuum van cha cha, deze foto gebruikn we als flyer voor de show.
*Foto waterval: Plitvice, ben ik deze week geweest, was echt zo mooi!!
*Foto eveline en ik met de kapitein voor de deur van onze cabine. We noemen de kapitein ook wel meneer aardappelhoofd (heeft geen uitleg nodig denk ik)
*Groepsfoto met safety officer; Die grote beer met sik is Louis, echt een schat de heel goed voor ons zorgt!
*Foto op strand: Stefan en ik op het strandin Dubrovnik (ga ik zo ook weer heen).
*Foto Eveline bij schip; Eveline presenteert u de Arion!
*Foto van de cabine van Eveline en mij... Netjes opgeruimd dit keer. Ik slaap onder. Maar we hebben zo weinig ruimte dat het al heel snel een troep is. En aangezien we ons 4 keer op een dag verkleden ligt het m,eestal vol kleren (ochtend in uniform, naar buiten in gewone kleren, lunch in uniform, naa buiten in gewone kleren. Dinner in avondkleding en 2keer per week in gala , en dan soms 's avonds heel veel verkledingen voor de show.
*foto in mantelpakjes: Dit is wat we elke zondag doen; embarcation. De mensen ontvaneg n en wij controleren de namen en toegangsbewijzen.

Ok dit was het voor nu ff!! Na een paar dagen slecht weer is het vandag weer fantastisch dus ik ga lekker naar het strand! Bedankt voor jullie lieve mails en berichten.
Ik hou jullie op de hoogte!
Kus kus Anke

  • 31 Mei 2007 - 10:00

    Amarins:

    He zussie,

    Leuke foto's!! Je ziet er goed uit, veel plezier op het strand vanmiddag!!
    Liefs,
    xxx

  • 31 Mei 2007 - 11:14

    Nathalie:

    Mooie waterval zeg! En echt knallende kostuums, dat was zeker lachen de eerste keer! Tof!

    xxx

  • 31 Mei 2007 - 11:22

    Lieneke:

    Prachtige foto's!!! Zo te zien heel lekker weer ook. We moeten hier denk ik nog ff wachten op het zonnetje... beetje regenachtig momenteel. Maar dat is met het schrijven van mijn scriptie niet zo heel erg, moet toch achter de computer. Hey geniet ervan en lekker bruin worden! Kus

  • 31 Mei 2007 - 11:49

    Peter (Havinga):

    Niet verkeerd hoor, je hebt het idd qua weer beter bekeken dan wij hier. Red het hier wel, verlang alleen naar mooi weer & VAKANTIE!!! Haha!

    Enjoy!

    Liefs Peter

  • 31 Mei 2007 - 13:39

    Rixt&jeroen Bas&Henk:

    leuk hoor, en mooi!
    Maar die kamer kan nog wel wat netter!!
    Liefs ons xxxxx

  • 31 Mei 2007 - 13:52

    Reitze:

    goed beeld van wat je daar doet: zonnen, nixen, dansen, slapen(?).
    nix aan toe te voegen, maar ehhhh,,, wie is stefan? ;-))

    tútsje

  • 31 Mei 2007 - 13:54

    Reitze:

    goed beeld van wat je daar doet: zonnen, nixen, dansen, slapen(?).
    nix aan toe te voegen, maar ehhhh,,, wie is stefan? ;-))

    tútsje

  • 31 Mei 2007 - 15:06

    Jafna:

    wat een mooi land joh, nooit geweten dat t er zo uit zag! kick ass meisje!!! echt goed!!! nog nieuws van het thuisfront verder?
    xxx

  • 31 Mei 2007 - 17:35

    YVETTE:

    ANKE! *

    Lykt me echt heeeel leuk daar, ben wel jaloers op je hoor.
    we moeten volgend weekend optreden met jazzweekend.
    Het ziet er ook heel mooi uit daar,
    en ja anke vertel het is,
    wie is stefan? ;)
    Is dat die ene die jou leuk vind? :P
    haha maarja,
    ik ga weer stoppen.
    Tot het volgende berichtje.

    xx Liefs,
    Yvette*

  • 01 Juni 2007 - 06:37

    Symon (Havinga):

    Hoi Anke, kreeg je link van mijn broertje! Leuk om te lezen wat je daar allemaal doet! Ben zelf ook een aantal keren in Kroatie geweest, kamperen & zeilen! Echt een mooi land...

    Verder wil ik je veel sterkte wensen deze tijd...

    Liefs,

    Symon,

  • 01 Juni 2007 - 20:36

    Michael :

    Ej anke je had het toen al een keertje tegen me gezegd dat je wegging ik vindt het echt leuk voor je, ik wens je het beste daar have fun!!!! ik ben gister terug gekomen uit wales training met mn werk was echt leuk! meis ik spreek je vast nog wel een keer kus ;)

    Michael Marinier, ontmoet in Turkije

  • 05 Juni 2007 - 11:21

    Leonie:

    Hej anke!
    Je slaapt in het zelfde bed als ik toen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kroatië, Dubrovnik

Anke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 304
Totaal aantal bezoekers 54644

Voorgaande reizen:

26 December 2012 - 20 Mei 2013

India 2013: Steentje bijdragen met mijn talent!

25 Maart 2011 - 01 November 2011

The United Kingdom

15 Februari 2010 - 21 Juli 2010

Israel

21 December 2009 - 19 Februari 2010

Albanie

05 Mei 2008 - 10 September 2008

italie 2008

17 Mei 2009 - 30 November -0001

Italie; avontuur 2

Landen bezocht: