Doberdan! - Reisverslag uit Dubrovnik, Kroatië van Anke Boer - WaarBenJij.nu Doberdan! - Reisverslag uit Dubrovnik, Kroatië van Anke Boer - WaarBenJij.nu

Doberdan!

Door: Anke

Blijf op de hoogte en volg Anke

24 Mei 2007 | Kroatië, Dubrovnik

Doberdan (ja ik begin zowaar wat woordjes te leren hier... natuurlijk al heel veel vieze woorden maar daar zal ik jullie niet mee lastig vallen). Het verschil tussen sloveens en servisch is heel klein..... leer van alles wat ook portugees en veel frans en mn duits een beetje bij spijkeren.

Er is van alles gebeurd deze week....pfoe.
Ik ben deze week om 01.45 betrapt in de wintergarden.... Eveline en ik dacht dachten dat dat mocht maar niet dus.... we hadden daar afgesproken en ik zat daar met Stefan te wachten tot de beveiligingsman kwam... ik kreeg me toch een uitbrander. De volgende dag waren er allemaal verhalen en roddels en de staffcaptain was behoorlijk boos. Nu zijn de regels wat strenger voor ons..oeps! We moeten nu als de laatste passagiers naar de cabine gaan ook weg uit de publieke ruimtes (overal dus behalve de gangen en cabines).
Ach als we ons een beetje gedragen worden die regels wel weer wat losser.
Vanmiddag gaan we met Stefan naar het strand en morgen neemt vladan ons mee naar een heel mooi strand!*zijn jongens van de charter, gaan mee op excursies).

Heb gister van het thuis front gehoren gekregen dat het wat minder gaat met mn vader, dat is wel ff slikken. Gelukkig heb ik lieve mensen om me heen en weet ik dat als het nog slechter gaat ik binnen een dag weer in NL kan zijn!

We repeteren eigenlijk nog bijna elke ochtend en dat is ook wel fijn voor onze lichamen en het ritme. Alhoewel we hier wel een weinig slaap ritme hebben. We gaan meestal tussen 0.00 en 0.200 slapenen we staan elke ochtend vroeg op om voor 09.00 uur te ontbijtenen te repeteren. 's middags zijn we vaak moe maar dan slapen we lekker in het zonnetje of gewoon op de kamer. Ik ben trouwens al 2 kilo afgvallen hier terwijl ik heel erg veel eet. Komt waarschijnlijk omdat ik hier een ritme heb. Ik eet 3 keer per dag op vaste tijdstippen. Heel veel vis eigenlijk bijna geen vlees en heeeeeeeeel veel fruit. En lekkere toetjes. Maar 3keer per dag gezond eten doet dus wonderen!!

Ok allemaal bedankt voor jullie reacties...leuk! Tot volgende week!

xxx Anke

  • 24 Mei 2007 - 10:28

    Jafna:

    ondanks het klote nieuws klinkt t wel goed hoor!! hoop zo dat alles goe dkomt!!! xxx

  • 24 Mei 2007 - 13:30

    Lieke:

    Hee Anke,

    Leuk daar zeg !
    maar we missen je wel hoor, we hebben nu pas weer 1 keer gedanst.
    Ik hoop dat het goed komt met je papa !
    veel plezier en sterkte!
    xx liefs, lieke

  • 24 Mei 2007 - 17:58

    Mirjam:

    Hey! Heerlijk man, dat het eten gewoon naar je toe komt haha. Ik mail je weer!
    Kus,
    Mir

  • 24 Mei 2007 - 19:48

    Yvette:

    Hee Anke.

    Echt super daar zeg, beetje stout geweest met stefan?
    We missen je echt jaa!
    Maar veel sterkte met Je vader.
    Hopen dat het niet ernstig is.

    ×× Liefs Yvette.

  • 25 Mei 2007 - 06:48

    Amarins:

    Hey lief zusje,

    Leuk om te horen wat je allemaal doet! Fijn dat je het naar je zin hebt, geniet ervan,
    Liefs,
    knuffel.

  • 25 Mei 2007 - 13:43

    Lisa:

    wel gaaf allemaal daar..
    3 KILO AFGEVALLEN.. en je was al zo dun..
    wel klote dat het slecht gaat met je pa..

    het lijkt me allemaal wel gaaf alleen ik mis je wel:p (wij allemaal wel)

    XX. lisa

  • 27 Mei 2007 - 09:17

    Rixt:

    niet stoute dingen doen hoor!!
    Het regent hier nu, maar jij zal wel mooi weer hebben!
    Samen staan we sterk!!!!
    liefs rixt

  • 29 Mei 2007 - 12:19

    Reitze:

    Efkes in krûpke foar dy... wist sels wol wêrom...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kroatië, Dubrovnik

Anke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 54627

Voorgaande reizen:

26 December 2012 - 20 Mei 2013

India 2013: Steentje bijdragen met mijn talent!

25 Maart 2011 - 01 November 2011

The United Kingdom

15 Februari 2010 - 21 Juli 2010

Israel

21 December 2009 - 19 Februari 2010

Albanie

05 Mei 2008 - 10 September 2008

italie 2008

17 Mei 2009 - 30 November -0001

Italie; avontuur 2

Landen bezocht: