Cabeleileiro!!! - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Anke Boer - WaarBenJij.nu Cabeleileiro!!! - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Anke Boer - WaarBenJij.nu

Cabeleileiro!!!

Door: Anke

Blijf op de hoogte en volg Anke

15 December 2005 | Portugal, Lissabon

Bom tarde!!

Tudo bem?? Met mij gaat alles goed. De laatste week is vandaag ingegaan, dus dit is waarschijnlijk het laatste berichtje dat jullie vanuit Lisboa krijgen!!!
Ik ben deze week naar de cabeleileiro (kapper) geweeste en daar spraken ze geen engels dus Oeps..... Het is een beetje heel erg kort geknipt, korter dan ik eigenlijk wilde. Ik had een plaatje aangewezen en zei. zoeits maar iets langer, maar nu is het nog korter dan op het plaatje. Ik vind het zelf niet zo mooi maar het groeit qwel weer....En ik hoop een beetje snel haha!
Ik heb een klein ongelukje gehad. ik was aan het dansen en lande na een sprong op mn teen. Die is nu een beetje gekneusd ofzo, gelukkig niet gebroken. Maar het is wel balen zo bij de laatste dagen. Maar ik ben een bikkel en doe nog wel de lessen mee!! Vandaag nog 1 les te gaan en dan alleen nog morgen naar school. dan hebben Kim en ik lekker nog een paar daagjes vakantie hier. We gaan 2 dagen naar Porto (3 uurtjes ten noorden van Liboa), we gaan nog voor de laatste keer shoppen en de andere dingen doen die we nog willen doen. Vanavond hebben we een etentje met 1 van onze klassen hier, heel gezellig. Morgen gaan we nog naar Hugo, om afscheid te nemen an onze vrienden hier. Zaterdag vertrekt Rea al dus dan zijn Kim en ik weer samen!
Ik wil iedereen bedanken voor de lieve reacties en vooral ook voor alle kaartjes die ik heb gekregen. Heel erg lief dat jullie aan me dachten!
Ik ga dit jaar geen kerstkaarten versturen (ben als ik terug kom waarschijnlijk meer dan platzak) dus bij deze wens ik iedereen Prettige kerstdagen. Ik zal jullie nog laten weten als ik veilig weer in NL ben aangekomen!!!
Beijinhos en Knuffels Anke

  • 15 December 2005 - 12:39

    Ruud:

    hoi anke, ik mis je egt heel erg :( is het goed als ik langs kom? xjes

  • 15 December 2005 - 12:47

    Anke:

    Sorry Ruud maar wie ben jij?
    Kus Anke

  • 15 December 2005 - 14:02

    Sanne:

    He Anke,
    Ongelovelijk dat jou tijd er al bijna opzit. Nog hele fijne laatste dagen, geniet er nog maar even extra van. Verder natuurlijk prettige kerstdagen en een heel gelukkig niuwjaar!!! Tot in April...

    Groetjes Sanne

  • 15 December 2005 - 15:08

    Durk:

    enjoy your last days! and i hope to see you in the next year! haha

    groetjes durk

  • 15 December 2005 - 21:04

    Lieneke:

    Ontzettend veel plezier nog daar! En hopelijk gaat het snel beter met je zere teen... Doeiii! Kus

  • 15 December 2005 - 21:46

    Mirit:

    wat gaat de tijd toch snel he...geniet van je laatste dagen en voor daarna: Hele fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar! (Doe Hugo de groetjes) Liefs en een dikke kus en tot in het nieuwe jaar...

  • 15 December 2005 - 22:15

    Jetoen&rixt&bas:

    he zus,

    geniet nog maar de laatste paar dagen. Wat shit van je voet maar ja een bikkel is een bikkel!
    Ach een jaar geen kerstkaart komen ook wel weer over heen!?
    tut Jeroen en Rixt en Bas

  • 16 December 2005 - 03:43

    AnnaMarie:

    Hey ap,
    hier nog een laatste berichtje en weet dus niet meer of je het leest...Ik hoop dat je een goede reis terug! en hoop je snel weer te zien zodra ik weer in nederland ben!
    dikke kus annamarie

  • 16 December 2005 - 10:56

    Andres & Amarins:

    Hé lief (schoon)zusje, De laatse week alweer. De tijd gaat echt wel snel. Wij kijken er naar uit naar je terugkomst, zien we je weer wat vaker. Benieuwd naar je nieuwe kapsel!! Suc 6 met je teentje en Heel veel plezierde laatste week. We zien je snel!!! Dikke kus A & A

  • 17 December 2005 - 17:00

    Jafna:

    wat gaat t toch snel!!!!! denk je dt je heimwee zult krijgen??? tot volgende week!!
    x

  • 21 December 2005 - 10:25

    Amarins:

    He zusje! Ben erg benieuwd naar je haar, staat je vast goed! Hoe was je laatste week? Leuk gehad in Porto? Echt leuk dat je morgen alweer thuis komt! Bij deze wens ik je een goede terug reis, sterkte met afscheid nemen daar en een goed vlucht!

    Tot zaterdag,
    Liefs,
    Amarins

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Lissabon

Anke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 54641

Voorgaande reizen:

26 December 2012 - 20 Mei 2013

India 2013: Steentje bijdragen met mijn talent!

25 Maart 2011 - 01 November 2011

The United Kingdom

15 Februari 2010 - 21 Juli 2010

Israel

21 December 2009 - 19 Februari 2010

Albanie

05 Mei 2008 - 10 September 2008

italie 2008

17 Mei 2009 - 30 November -0001

Italie; avontuur 2

Landen bezocht: