My my time flies! (he berber?) - Reisverslag uit Lazise, Italië van Anke Boer - WaarBenJij.nu My my time flies! (he berber?) - Reisverslag uit Lazise, Italië van Anke Boer - WaarBenJij.nu

My my time flies! (he berber?)

Door: Anke

Blijf op de hoogte en volg Anke

22 Juni 2009 | Italië, Lazise

Ciao Ciao ciao!

Ja echt de tijd gaat zo snel! Ik ben gewoon lekker bezig met van alles en nog wat en voor je het weet is de dag weer voorbij. Ik heb al foto;s en elke keer beloof ik ze erop te zetten maar ja, ik weet nooit wanneer ik in het internetpoint kom en heb ik dus nooit mn kabel mee hahaha! maar echt..... zeer snel komen de foto's!

Wat doe ik zoal: In de ochtend vaak aerobic/stretching, daarna tijd om het podium klaar te maken voor de avond show of om met dansen bezig te zijn. 12.30 lunch. Daarna vaak repeteren voor een show... in de middag is het verschillend; soms aquaym en splashdance, of heeeel soms mini club en vanaf volgende week weer musicalschool met kinderen. Nu doe ik dat even niet want het is rustig. En zoals vanmiddag ben ik de hele middag uit het rooster om alvast bezig te gaan met het voorbereiden van de mini club musical.

Gister had ik mijn vrij dag. Ik ben samen met Sasha (uit litouwen) naar verona geweest. De arena gezien en het balkon van Romeo en julliette. Verder een beetje geshopt. s avonds in Lazise wat gegeten engedronken. De omgeving hier tussen de bergen en aan het meer is erg mooi maar het weer is vaak heel onvoorspelbaar. Het is warm en zonnig maar vaak ook benauwt en bewolkt. dan hebben we even regen en onweer en daarna is alles weer goed.

Ik heb nu nog steeds een bungalow voor mij alleen en dat is wel lekker relaxt. Maar 5 juli komt Inouk een danseres bij mij en dat vind ik ook wel heel erg gezellig!
We hebben nu 2 musicals gedaan, erg leuk en ging niet slecht. We moeten natuurlijk nog veel meer oefenen en de dansers moeten nog komen.

Hoe is het met jullie allemaal?? sorry dat ik vaak mn telefoon niet op neem maar ik kan m niet met me meenemen want hij is kapot en dan valt ie steeds uit. Degene die mij gebelt hebben zal ik deze week proberen te bellen!
Sorry ik moet nu gaan........ work, arbeit, lavoro, werk!

Ik denk aan jullie, laat me weten hoe het met jullie is? ik check wel mijn mail regelmatig...

Tanti baci per tutti!

Anke

  • 22 Juni 2009 - 11:21

    Mirjam:

    Hey!Fijn om te horen dat je het leuk hebt! En dat je straks een huisgenootje krijgt. Is inderdaad gezellig.We bellen snel!
    xx Mir

  • 22 Juni 2009 - 14:39

    Bonne En Hilly:

    HOI ANKE,
    hEERLIJK DAT JE HET ZO NAAR JE ZIN HEBT EN OOK NOG EEN BEETJE VAKANTIEVIEREN(IK KEN DAT GEVOEL) HIER IS HET NU 39 GRADEN MAAR TOCH AANGENAAM. HEEL VEEL PLEZIER EN WE HOUDEN CONTACT.
    groetjes uit Bangaladesh.

  • 22 Juni 2009 - 17:17

    Rixt:

    We hebben contact gehad!
    ga je goed...!
    kus

  • 23 Juni 2009 - 02:10

    Lieneke:

    Dat klinkt allemaal supergoed! Mooie natuur, lekker weer (meestal hoop ik), goed wijntje en het werk doen waar je van geniet. Heerlijk! Misschien vindt je jouw Romeo ook nog wel? ;-) Liefs

  • 23 Juni 2009 - 07:37

    Annemiek En Yenthe:

    Fijn om te horen dat je het zo naar je zin hebt!!! Geniet er maar lekker van! Wel gezellig dat je een huisgenootje krijgt! Ben benieuwd naar de foto's!!
    Ben vorige week bij Esther Alianne en Bo geweest!! Wat een poppies!! Als je terug bent maar weer is even daten met ze drietjes!!
    Met Yenthe gaat alles heel erg goed!! Hele dag lachen!!

    Liefs Annemiek en Yenthe

  • 23 Juni 2009 - 10:29

    Amarins:

    Hey zusje,

    Fijn dat je het naar je zin hebt! Wij kijken ook uit naar de vakantie :-)
    Oh ja, we hebben een nieuwe auto gekocht!
    Bel je't weekend,
    Liefs

  • 23 Juni 2009 - 21:23

    Titia:

    Fijn dat alles zo goed gaat! Hier ook prima! We bellen wel weer.
    Leuk dat je ook een berichtje van mijn vriendin hebt! (he Hilly, bedankt voor je kaart)
    Anke, veel plezier met werken en alles en pas goed op jezelf.

  • 24 Juni 2009 - 14:48

    My My Time Flies:

    Hoi lieverd,wat ben je weer lekker druk. Leuk! We missen je hier wel hoor.We lachen niet meer zonder jou. Jaap is natuurlijk chagerijnig.
    X ook van Jaap

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 335
Totaal aantal bezoekers 54637

Voorgaande reizen:

26 December 2012 - 20 Mei 2013

India 2013: Steentje bijdragen met mijn talent!

25 Maart 2011 - 01 November 2011

The United Kingdom

15 Februari 2010 - 21 Juli 2010

Israel

21 December 2009 - 19 Februari 2010

Albanie

05 Mei 2008 - 10 September 2008

italie 2008

17 Mei 2009 - 30 November -0001

Italie; avontuur 2

Landen bezocht: