Pra delle torri! - Reisverslag uit Lazise, Italië van Anke Boer - WaarBenJij.nu Pra delle torri! - Reisverslag uit Lazise, Italië van Anke Boer - WaarBenJij.nu

Pra delle torri!

Door: Anke

Blijf op de hoogte en volg Anke

06 Juli 2009 | Italië, Lazise

hallo!

Even weer een korte up date... of zijn jullie het al zat?? Ik weet dat jullie foto's willen zien maar 1 foto op deze site zetten neemt veel tijd in beslag....

mijn eerste week op Pra delle torri zit er op en ik heb het naar mn zin!! s Ochtends stretching op het strand, daarna de sport activiteiten en elke ochtend een dans show op het podium in het zwembad. s Middags musical school met kinderen en assistent bij salsa danslessen! leuk leuk! Het was wel chaos toen ik kwam, eerste week veel bezig geweest met opruimen en organiseren (ja ik ja haha!) Vooral de kostuums, materiaal en decor, want dat is mijn verantwoordlijkheid. druk bezig met dansen maken en oefenen. Ben nu weer bezig met een grote show.

Leuke collega's, ik slaap in een grote bungalow, gelukkig met airco deze keer. Het eten is heerlijk in het restaurant dus ik eet erg veel, maar ja ik beweeg dan ook erg veel dus hopelijk is dat in balans. w zullen het zien aan het einde van de zomer.

Vandaag ben ik vrij en ben ik weer even bij Manuel, even lekker weg van al het werk. ik neem nu zo weer de bus terug en ga ik even shoppen in Caorle. het weer is meestal warm en zonnig. Vooral nu ik bij het strand zit. In mn gezicht ben ik al erg bruin, verder nog niet echt want we dragen de hele dag uniform. In de pause lig ik meestal niet in de zon want daar word je zo sloom van...maar goed, komt nog wel, heb nog 3 maanden!!

Hoe gaat het met jullie allemaal? Sorry dat ik (weer) moeilijk te bereiken ben, die stomme telefoon in kapot. maar mailen kan altijd!!!

tanti baci, en knuffels

Anke

  • 06 Juli 2009 - 17:56

    Annemiek:

    Lieve Anke!

    Mooi dat je het naar je zin hebt!! Wel lekker dat je airco hebt!!
    Geniet lekker van het mooie weer! hier word het weer wat koeler..
    Hier ook alles goed!
    Morgen en woensdag weer werken en dan voorbereiden voor mn verjaardag!

    Liefs Annemiek

  • 07 Juli 2009 - 07:02

    Bonne En Hilly:

    Een vriendin van mij komt morgen voor 4 weken hier.
    Dus dat wordt een toeristische maand.
    Kusje uit Dhaka

  • 07 Juli 2009 - 08:06

    Ken En San:

    Hey Anke,
    Zo te lezen vind je het leuk en we wensen je dan ook nog veel plezier daar! Wij gaan naar Brazilie, lekker voor drie weken samen weg.
    We spreken elkaar daarna wel weer een keertje!!

    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 357
Totaal aantal bezoekers 54619

Voorgaande reizen:

26 December 2012 - 20 Mei 2013

India 2013: Steentje bijdragen met mijn talent!

25 Maart 2011 - 01 November 2011

The United Kingdom

15 Februari 2010 - 21 Juli 2010

Israel

21 December 2009 - 19 Februari 2010

Albanie

05 Mei 2008 - 10 September 2008

italie 2008

17 Mei 2009 - 30 November -0001

Italie; avontuur 2

Landen bezocht: