Eindelijk regen!! - Reisverslag uit Lazise, Italië van Anke Boer - WaarBenJij.nu Eindelijk regen!! - Reisverslag uit Lazise, Italië van Anke Boer - WaarBenJij.nu

Eindelijk regen!!

Door: Anke

Blijf op de hoogte en volg Anke

03 Augustus 2009 | Italië, Lazise

Hallo Hallo!!

Daar was ik weer even! Hoe gaat het met iedereen??
Met mij gaat ht goed, de zwaarste tijd zit er op. Ik heb al mn grote musicals af. Sportlight, chicago en gister hebben we cats gedaan. Was super!!!!!!!
Het was echt een paar weken enorm heet en de afgelopen dagen was het erg benauwt en nu is er lekker regen!!! Echt even blij mee...hebben we ook wat minder werk!!
Elke week doe ik de musical school met kinderen en dan treden ze op op vrijdag. Deze week heb ik 30 kinderen uit allemaal verschillende landen en we doen de musical high school musical, erg leuk!!!!
ik vermaak me prima en de tijd gaat snel! Leuk om af en toe de berichtjes van thuis te krijgen. Blijf ook op de hoogte van het skutsjesilen want er staan friezen op de camping! Hoe is de sneekweek?
Ook erg leuk om nieuws en foto's van Jurre te krijgen, mis mn kleine neefje wel heel erg!!! Maar jullie moeten allemaal op hem stemmen voor blije baby van het jaar op:
Tis echt een schatje en een lachebekje!!!!
Verder gaat het heel goed met me, geniet van de italiaanse zon en het eten hahaha eet veel maar ja beweeg ook erg veel!
Hebben jullie wel mijn camping s ff opgezocht op internet, de naam is pra delle torri, echt groot!
verder niet echt veel nieuws.... jullie nog nieuws? mail me, of bel me dat kan altijd op maandagavond want dan ben ik vrij haha en ook dinsdag tot en met 8 uur s avonds!

Ok dat was het weer voor deze keer!!!! Dikke kus voor allemaal!!!! Ik denk aan jullie!!!

  • 04 Augustus 2009 - 12:29

    Rixt,jurre,jeroen:

    Het regent hier niet!
    Warm!
    Sneekweek druk, lekker gewerkt met mama.
    Vanavond even bbq!
    Morgen weer werken.
    Zater gaan we voor het eerst met jurre naar het zwembad in joure.
    Ik hoop het weekend foto's te mailen.
    Hoop dat er veel mensen stemmen op jurre!
    kus

  • 04 Augustus 2009 - 13:50

    Bonne En Hilly:

    Ja Anke, wij zijn een van de weinige Sneekers die de Sneekweek moeten missen, maar we bouwen zelf wel een feestje toch.En wie weet volgend jaar weer. Veel plezier daar en kusjes van ons

  • 06 Augustus 2009 - 11:09

    Andres:

    HEEY, Klinkt(leest) goed! Hoe krijg je het voor elkaar al die kids met verschillende talen een musical laten spelen. Ook wij hebben gestemt op Jurre. Leuk gozertje, (vooral zonder eendenkroost). Hebben een hele stoere slabber voor 'm gekocht met "born to be wild" erop. Wel toepasselijk hahah. Hey meid veel plezier en tot later!

  • 16 Augustus 2009 - 07:06

    Annemiek:

    Mooi dat je je nog steeds vermaakt!!! Hier ook alles goed, Yenthe zit nu sinds een paar weken en heeft nu 1 tandje! 2 sept is ze alweer jarig!! Tijd gaat echt snel!
    Tot snel!
    Kus Annemiek en Yenthe

  • 19 Augustus 2009 - 11:17

    Amarins:

    Hey zusje,

    Ben jaloers op je lekkere intaliaanse eten, ben weer eens op dieet! haha! Moet wel in m'n trouwjurk passen :)
    Eind van de zomer is al weer in zicht, wordt het al wat rustiger op de camping?
    Heel veel plezier morgen op je verjaardag,
    Dikke knuffel,
    Liefs x.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 349
Totaal aantal bezoekers 54609

Voorgaande reizen:

26 December 2012 - 20 Mei 2013

India 2013: Steentje bijdragen met mijn talent!

25 Maart 2011 - 01 November 2011

The United Kingdom

15 Februari 2010 - 21 Juli 2010

Israel

21 December 2009 - 19 Februari 2010

Albanie

05 Mei 2008 - 10 September 2008

italie 2008

17 Mei 2009 - 30 November -0001

Italie; avontuur 2

Landen bezocht: