Verjaardag...26 jaartjes oud...of jong?! - Reisverslag uit Lazise, Italië van Anke Boer - WaarBenJij.nu Verjaardag...26 jaartjes oud...of jong?! - Reisverslag uit Lazise, Italië van Anke Boer - WaarBenJij.nu

Verjaardag...26 jaartjes oud...of jong?!

Door: Anke

Blijf op de hoogte en volg Anke

20 Augustus 2009 | Italië, Lazise

Vandaag ben ik alweer 26 geworden, jeetje mina, ik ga al richting 30!!

Gisteravond had de groep een suprise party voor mij en Francesca geregeld, zij was 19 aug jarig. Wij wissten dat niet dus hadden ons eigen feestje geregels... DUBBEL feest!!!! hahahaha was leuk!

Vanochtend vroeg op gestaan om naar mestre te gaan, om mijn verjaardag gezellig door te brengen met mijn vriendinnetje Mirjam, die speciaal voor mijn verjaardag naar Italie was gekomen, zoooooooooooooo lief!! En vorig jaar ook al!
Mestre bleek geen zak aan dus zijn we naar venetie gegaan. was super leuk en gezellig. Zoals altijd zere voeten gelopen en mijn verjaardags maaltijd: mac donalds hahahaha super toch! Morgen ben ik ook nog vrij en heb ik eindelijk tijd om even te ontspannen en te zonnen!!!!
Heb een massage van mn collega's gekregen en daar kijk ik erg naar uit!!!

Bedankt voor al jullie berichtjes, mailtjes an scraps, jullie zijn me nog iet vergeten!
ik hoorde vn de hittegolf... wow!! Moet je nagaan, hier is t elke dag zo hahaha! hoe is t afgelopen met het weeralarm?

Dikke kus voor iedereen!!!!!!!!!!!!!

jarig jetje die oud aan t worden is!

  • 20 Augustus 2009 - 21:03

    Anna_marie :

    Hey meis..
    Van harte gefeliciteerd!!! Net op het laatste moment :S
    Fijn dat je een leuke avaond/ nacht en dag hebt gehad! Tja hey hittegolf..nederlanders kunnen gewoon niet echt tegen warm weer ;)
    Liefs

  • 21 Augustus 2009 - 08:32

    Bonne En Hilly:

    Hoi Anke,
    Heeeeeeeel erg gefeliciteerd en ja, je gaat naar de 30, maar denk eraan, iedere leeftijd heeft zijn bekoring. Een brief van jouw moeder gekregen met een foto van Jurre in de boom, wat een scheetje is dat zeg. Hier ook iedere dag ongeveer 39 graden, dus ik snap dat klagen in Nederland niet hihihi.
    Dikke kus vanuit Bangladesh.

  • 21 Augustus 2009 - 11:52

    Rixt:

    fijn dat je een mooie verjaardag hebt gehad!
    Was mijn post er nog?
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 26 Augustus 2009 - 08:31

    Amarins:

    Hey!

    leuk dat je collega's een feest hadden georganiseerd! Voel je je misschien toch nog een beetje jarig!
    Liefs x.

  • 28 Augustus 2009 - 15:10

    Mirjam:

    Hey! Wij zijn weer thuis! Maar McDonalds op het San Marcoplein maak je natuurlijk maar 1 keer me he! haha!!! XXX Mirjam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 360
Totaal aantal bezoekers 54615

Voorgaande reizen:

26 December 2012 - 20 Mei 2013

India 2013: Steentje bijdragen met mijn talent!

25 Maart 2011 - 01 November 2011

The United Kingdom

15 Februari 2010 - 21 Juli 2010

Israel

21 December 2009 - 19 Februari 2010

Albanie

05 Mei 2008 - 10 September 2008

italie 2008

17 Mei 2009 - 30 November -0001

Italie; avontuur 2

Landen bezocht: