Vanuit Liboa - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Anke Boer - WaarBenJij.nu Vanuit Liboa - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Anke Boer - WaarBenJij.nu

Vanuit Liboa

Door: Anke

Blijf op de hoogte en volg Anke

03 Oktober 2005 | Portugal, Lissabon

Vanuit Lisboa.. Alles goed hier.

Dag 1. we kwamen aan en werden opgehaald. Huis gezien ( kim ik en er komt nog een fins meisje) en uitleg over school en over de metro. Daarna uitgepakt en 's avonds wat in een winkelcentrum vlak bij gegeten samen met een tsjechisch meisje.

Dag 2. vroeg uit bed en door de hele stad gelopen. Al heel veel gezien, wel 25 km gelopen, door heel veel wijken. Het was 33 graden dus heel erg warm, maar wel lekker. Thuis gekookt en gegeten 's avonds bij monique geweest.

• 03 Oktober 2005 - 14:33

Angélique:

Wat spannend allemaal. Zeker wel beter met lekker weer!!!! (ben met je op msn maar ff berichtje achterlaten :D)
    Veel plezier nog!
    Dikke kus

• 03 Oktober 2005 - 15:46

Annamarie:

hey lieve ap!
    super om te horen dat je het zo naar je zin hebt! lekker weertje...en mooie mannen ook?? ;)

Ik hoop dat je verder nog een super tijd zal hebben! hou ons op de hoogte!
    heeellll heeellll veel plezier!
    dikke kus

• 03 Oktober 2005 - 15:48

Claudia:

lievert, ik mis je!!!! en denk aan je. wat klinkt alles heerlijk. Geniet ervan

• 03 Oktober 2005 - 19:40

Edwin:

Hoi Anke,

Klinkt allemaal erg gezellig en zo te horen mooi weer!!!!

Veel plezier

Groetjes Edwin

• 03 Oktober 2005 - 23:04

Melissa:

hee meisje! Mooi dat je het naar je zin hebt..! Hoef je niet te vertellen dat we je missen.. dat weet je vast al wel! ;) Have fun girl!! kiss

• 04 Oktober 2005 - 08:34

Mirjam:

Jaloers.... haha, maar dat lees je wel in je mail!

• 04 Oktober 2005 - 08:40

Pierangely:

Yoe!!!!Nou,ik ben erg blij dat het gezellig daar is en dat jullie het daar goed hebben,voorla met het zalige weer!!Goed dat jullie mte het hoogste niveau mogen meedoen!!Go Girls!!Nou,hier...nix interessants...CKV3 sucks ass!!Dexpr,hart chakra behandeld,je moet leren geven en nemen vanuit het hart(multifocus!)Boring!!!Anyway Anke,hou je goed daar en laat ons weten!!Groetjes !!!

• 04 Oktober 2005 - 13:56

Lotte:

Helaba!
    Leuk dat jullie het daar zo goed hebben...zo lekker weer en een onstpannen sfeer, het tegenovergestelde van hier! (idd weer allerlei problemen met roosters, steeds dezelfde chaos) maar daarnaast gaat alles wel goed hoor..
    Een dikke kus en veel plezier!
    lotte