Beijos!! - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Anke Boer - WaarBenJij.nu Beijos!! - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Anke Boer - WaarBenJij.nu

Beijos!!

Door: Anke

Blijf op de hoogte en volg Anke

24 November 2005 | Portugal, Lissabon

Ola Passoas!
Een emailtyje vanuit het zonnige Portugal, ja we hebben alweer een paar dagen zon! En in vergelijking met het weer bij jullie is het hier warm (+/- 15 graden). Wij vinden hier soms wel koud maar dat is vooral in de studios op school. Vooral het eerste uur en studie 5, daar is het dan echt freezing! Verder gaat het heel goed op school, 1 klein minpuntje, ik heb een blessuretje. De aanhechting van mijn hamstring aan mijn zitbeen is geirriteerd en dat komt waarschijnlijk doordat mijn bekken niet helemaal recht staat. De fysio's zijn hier super goed. Ze doen allemaal testen en bekijken mijn lichaam goed. Er is ook een blinde masseur en die kan je spieren heel goed voelen. Ze zijn iig heel hard bezig mij te helpen zodat ik geen pijn meer heb. Vandaag komen Kim haar ouders aan, ze blijven een weekje en volgende week komt rea's vriendje. Dus nog 2 weken bezoek, en dan nog maar 1 week voordat Rea naar huis gaat en adn hebben Kimen ik nog 1 weeje vakantie hier!! De tijd gaat snel.
Hoe gaat het met jullie allemaal? Ik heb nog niet heel erg heimwee maar soms heb je wel van die momenten.. misschien ken je het wel. Maar we hebben niet zoveel tijd om daar over na te denken want de school is zwaar en daardoor zijn we veel moe. De laatste weekenden en de laatste week weten we nog wel vol te plannen met allemaal dingen die we nog willen doen. Dus als iemand bang was dat we ons zouden gaan vervelen.. hahaha! Het gaat goed met me en ik geniet met volle teugen hier... nog steeds! Wel jammer dat we sinter Klaas missen, maar gelukkig heeft mama allemaal lekker snoepgoed voor ons achtergelaten en ook een cadeautje! Hier is ook alles al in de kerstsfeer, de hele stad hangt vol met lampjes en dingen. Echt amazing! Er staat ook een kerstboom van 72 meter hoog helemaal vol met lichtjes.. dus we komen al aarding in de kerstsfeer, hihi. Ook al voelt dat wel een beetje raar want het is hier nog niet zo koud en de tijd is veel te snel gegaat om al dichtbij kerst te zijn. met ons Portugees gaat het ook al steeds beter! Het is heel moeilijk maar we weten steeds meer woordjes!
Tot de volgende keer!!!
Beisjos voor iedereen!

  • 24 November 2005 - 18:15

    Andres:

    Hee Anke,
    Fijn te horen dat het zo goed met je gaat. En ja, zoals je weet ik ken het, soms heb ja van die momenten. Ik ben blij dat je het druk genoeg hebt met dansen en andere leuke dingen zodat je je enorm vermaakt en lekker bezig blijft. We missen je wel hoor. Maar dat gaan we allemaal recht trekken als je weer hier bent. voor nu, heeeééél vééééél plezier. en succes met je blessure. Pas goed op jezelf.Doei, en een dikke Kus van mij en je zus.

  • 24 November 2005 - 18:57

    Lieneke:

    Hey meid! Klinkt heel erg goed allemaal daar. Maar ik hoop dat het snel beter gaat met je blessure. Das niet fijn. Desondanks hoop ik dat je enorm van je tijd daar geniet. Doeii, kus

  • 24 November 2005 - 19:09

    Sanne:

    He anke, nog een maandje he!!!! geniet er nog maar even lekker van en ik zie je weer in april

    Groetjes Sanne

  • 24 November 2005 - 20:07

    Evelyne:

    Hey Anke,
    het weer bij jullie is inderdaad luxe vergeleken met hier :s
    Verzorg je goed en laat je maar lekker masseren...Enjoy!
    Dikke zoenen Evelyne

  • 24 November 2005 - 20:32

    Mirjam:

    Hai hai!

    Nog maar heel eventjes, en dan kan je alle verhalen aan mij vertellen! Heb zin om wat af te spreken! Enne, wel rustig aan doen he met die blessure...

  • 25 November 2005 - 10:47

    Jeroen&rixt En Bas:

    Hey,

    De kerstsfeer is hier ook al hoor! Geniet nog maar want het is bijna voorbij! Wat shit van de blessure hopen dat je niet al te veel pijn hebt?! Wij missen jou ook hoor en verlangen ook naar een knuffel, maar het schiet op. Doei tut van ons

  • 28 November 2005 - 19:41

    Amarins:

    He zus!

    Leuk om je verhalen te lezen! Hoe gaat het nu met je blessure? Ik weet ook al waarom ons kaartje nog niet is aangekomen, ik kreeg'm deze week weer terug, balen... Ik hoop dat je'm nog op tijd krijgt! Geniet van je laatste weken les en natuurlijk ook van je vrije tijd!!! Ik bel je snel, liefs, Amarins

  • 28 November 2005 - 20:13

    S.u.p.:

    ook een reactie van mij,heb gisteren al wat nieuws gehoord via de telefoon ,leuk verhaal. het ga je goed, en denk om je blessure, groetjes van pa en ma,doei.

  • 01 December 2005 - 13:45

    Angélique:

    Hey anke,
    Leuk om nog steeds van je te lezen! Erg leuk dat het allemaal zo goed gaat op die blessure na dan.. Ik mail je snel weer.
    Kus

  • 03 December 2005 - 11:45

    Ronia:

    He Anke,
    Jaja de decembermaand is alweer aangebroken.. Dat betekent dat je weer snel naar huize Lange Nieuwstraat zal komen. Gezellig!! Ik zal ervoor zorgen dat je in een huis vol kerstversieringen terug komt. Bof jij even, hahaha!
    Kus van Ronia.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Lissabon

Anke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 54491

Voorgaande reizen:

26 December 2012 - 20 Mei 2013

India 2013: Steentje bijdragen met mijn talent!

25 Maart 2011 - 01 November 2011

The United Kingdom

15 Februari 2010 - 21 Juli 2010

Israel

21 December 2009 - 19 Februari 2010

Albanie

05 Mei 2008 - 10 September 2008

italie 2008

17 Mei 2009 - 30 November -0001

Italie; avontuur 2

Landen bezocht: