Party people!!!! - Reisverslag uit Lazise, Italië van Anke Boer - WaarBenJij.nu Party people!!!! - Reisverslag uit Lazise, Italië van Anke Boer - WaarBenJij.nu

Party people!!!!

Door: Anke

Blijf op de hoogte en volg Anke

29 Mei 2009 | Italië, Lazise

Buongiorno!!

Hoe gaat het met iedereen? Met mij gaat het goed! Ik zal jullie even wat vertellen over mijn eerste 10 dagen:

De eerste week hoef ik niet veel over te vertellen; Vakantie. Heerlijk uitgerust en elke dag naar het strand. Bij de camping waar ik vorig jaar werkte. Gezellig weer met Manuel maar ook met andere mensen die ik nog van vorig jaar ken. 's Avonds gezellig wat drinken of eten met zn allen. Heerlijk uitgerust.

Zondag ben ik per trein vertrokken naar Lazise. De camping waar ik dit jaar werk is super mooi en 2 keer zo groot. Een super mooi podium, 8 zwembaden en super mooi gelegen aan het gardameer. We hadden 3 dagen stage met alle dansers. Waarbij we wisten dat er nog 2 moesten afvallen, een soort auditie eigenlijk. Alleen voor mij niet want mijn baan als choreograaf stond al vast.:)

De 3 dagen; Om 9 uur hoorden we welke musical we die dag zouden gaan doen. Dan hadden we 1 dag de tijd om die musical te maken om hem vervolgens 's avonds op te treden voor publiek. De musicals moesten 45 minuten duren...wat een hel!!We hebben alle pauzes overgeslagen omdat we tijd te kort hadden. 's Avonds bij het optreden wist lang niet iedereen alle dansen en wat we precies gingen doen. Het was een hoop stress, heel hard werken en heel erg leuk! !!PARTYPEOPLE!!
We waren met een groep van 10, 7 meiden 4 jongens. 2 meiden en 1 jongen komen bij mij dansen de hele zomer. 4 op een andere camping en 2 zijn er dus afgevallen. dat was wel een beetje een triest moment... maar ja; that's life! We hebben de musical moulin rouge, dirty dancing en high school musical gedaan. Ik heb de hoofdrol in dirty dancing gedaan en dat was erg leuk om te doen! Vooral natuurlijk het duet op het einde; 'Cause I had the time of my life'

Omdat ik pas maandag echt begin met werken ben ik gister weer terug richting venetie gegaan voor nog 3 dagen vakantie. Alleen raakte ik een beetje verdwaald in venetie en heb ik 2 uren rond gelopen opzoek naar de boot naar de overkant, echt waar hoe vaak je ook in venetie komt het is onmogelijk je weg te vinden in die wirwar. hahaha, uit medelijden heb ik mezelf toegestaan toch even bij mac donalds naar binnen te glippen.

Nu ben ik dus weer even hier om nog meer vakantie te vieren :) Ik wilde eigenlijk naar het strand maar er staat redelijk wat wind wat het een beetje fris maakt. maar ik mag niet klagen want ik heb al gehoord over de storm die jullie hebben meegemaakt! Iedereen nog heel?

Dikke kus ende groetjes!!

Een extra kusje voor Jurre!

Ik heb nog niet veel foto's gemaakt, en ik ben nu het kabeltje vergeten mee hierheen te nemen. De volgende keer zal ik wat foto's op deze site zetten... maar het is nog niet veel. Wel het prachtige gardameer natuurlijk!


Fijne vakantie mama!

Kus Anke

  • 29 Mei 2009 - 15:22

    Ink:

    klinkt wwer top! waar slaap je eigenlijk op de camping? in een tent of caravan? hier alles goed ook mooi weer. vanavond lesgeven en dan met bootje varen! dit weekend met zijn twee ipv 6! heb ik zin in kan ik weer even wat uitrusten...pfff oude beppe! hahaha tut inkie

  • 29 Mei 2009 - 15:48

    Mirjam:

    Hey Anke!
    Fijn om te horen dat je leuke collega's ook hebt. En inderdaad Venetie blijft een wirwar haha. Maar vlak bij de Mac kun je geloof ik met een boot haha. Dus je was aardig in de richting. Hier geen storm gehad in twente gelukkig.... Dus ben nog heel, de auto gelukkig ook weer want de remmen waren stuk, niet handig. Maar goed! Fijne dagen!!!
    xxxxxxxxxxxxxx Mir

  • 29 Mei 2009 - 20:27

    Annemiek:

    Klinkt allemaal erg goed!!! Geniet ervan maar dat zal zeker wel lukken!
    Yenthe is overdag nu van dr spreidbroek af erg fijn!!! Genieten is het met mn kleine meisje!!!

    Liefs Annemiek

  • 30 Mei 2009 - 13:43

    Esther:


    He skattie,

    Gaat goed met je lees ik wel..
    En met Manuel???

    Tut Es en aanhang

  • 20 Juni 2009 - 17:22

    Andres:

    Ziet er goed uit Anke. Doe lekker je ding daar en we zien je foto's tegemoed! Ben erg benieuwd. Heel veel plezier en succes daar!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 54500

Voorgaande reizen:

26 December 2012 - 20 Mei 2013

India 2013: Steentje bijdragen met mijn talent!

25 Maart 2011 - 01 November 2011

The United Kingdom

15 Februari 2010 - 21 Juli 2010

Israel

21 December 2009 - 19 Februari 2010

Albanie

05 Mei 2008 - 10 September 2008

italie 2008

17 Mei 2009 - 30 November -0001

Italie; avontuur 2

Landen bezocht: